Dames, Ik heb informatie opgezocht over pendelen met naald en draad. Wie heeft dit ook wel eens gedaan? Ik vraag wat is ja: gaat de naald een rondje draaien Ik vraag wat is nee: gaat de naald heen en weer Ik vraag ben ik zwanger van een meisje?: de naald gaat heen en weer Ik vraag ben ik zwanger van een jongen: de naald gaat rondjes draaien Als ik hem boven m'n buik hou en vraag gelijk naar elkaar jongen of meisje gaat hij wisselen tussen een rondje en heen en weer Wie gelooft hier in? PS zag dat het pendelforum gesloten is dus mijn excuus als het hier verkeerd staat. X
hier geloof ik zeker niet in!!! Echt de grootste onzin, het zal best wel eens voorkomen dat de uitkomst klopt, dat is 50/50. Gewoon logisch nadenken, dan snap je zelf ook dat het onzin is
het zou best kunnen.. ik doe zelf aan kaarten leggen. met pendelen heb ik geen ervaring. maar met kaarten is het zo dat jouw energie in de kaarten moet zitten, dus niemand anders eraan mag komen en je energie in je normale naald en draad lijkt me stug.. hehe met kaarten kwam er bij mij uit op jongen trouwens, ben benieuwd nog 3 weken