Heel hard gevallen!!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door RianneD, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Mijn arme mannetje is vanavond heel hard op zijn gezicht gevallen! Hij zat achterstevoren op zijn trapauto zoals zo vaak en mijn oudste van 9 duwde hem in het rond achter in de tuin. Alles leuk en aardig totdat Ties zich ineens voorover liet vallen en dus heel hard vol op zijn gezicht viel. Wat een bloed! Zijn bovenlip is 10 keer zo dik als normaal en donkerblauw, zijn hele mond van binnen was helemaal rood, zijn kin bloedde, bloedneus en een blauwe neus! Arm kind..... wilde het even van mij afschrijven!! Hij zal er morgen wel fraai uitzien!

2. gemke

gemke Niet meer actief

och arm manneke
    ja zoiets kan lelijk bloede vaak ziet het er erger uit dan dat het is (schrale troost)
    sterkte ermee

3. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Och arme ziel... Als je kind zich echt pijn heeft gedaan dan kun je als moeder ook wel een potje meejanken of niet dan? Kan me voorstellen dat je even je verhaal kwijt wilde hoor. Sterkte en een dikke knuf voor de kleine brokkenpiloot.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ach wat sneu, hoe gaat het nu met hem?

5. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    hey meid, Kan precies voorstellen hoe je je voelt. Mijn klein ventje heeft vandaag ook een ferme val gemaakt. Gelukkig heb ik het niet gezien (zwanger en snel over mijn toeren bij zoiets)
    Maar toen ik thuis kwam van mijn werk, zag ik meteen dat zijn lipje dik was en zijn neusje ferm rood. Durf ook niet even in zijn mondje kijken om te kijken hoe de schade daar is... Maar voorlopig is hij gewoon terug de oude. Zal hem verder maar gerust laten aan het lipje... ;)) Ik snuffel lekker met je mee

6. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Owww wat sneu. Mijn zoontje viel gisteren en had een forse snee in zijn kin. De HA heeft het geplakt.

7. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Owww wat sneu. Mijn zoontje viel gisteren en had een forse snee in zijn kin. De HA heeft het geplakt.

Deel Deze Pagina