Vandaag hebben we een fotoshoot laten doen. Al een week had ik zitten dubben welke kleertjes er mee moesten enzo, ik ben ook zo'n meut! Dochterlief deed het super en vond het allemaal wel interessant. Ze is 3-4 keer omgekleed . Ben zooooo benieuwd hoe ze geworden zijn! Hebben jullie ook een fotoshoot laten doen? En hadden jullie ook veel kleertjes? En hoe vond jullie kindje het?
Wij hebben een shoot gedaan toen onze dochter drie maanden was. Samen met papa en mama hebben we mooie foto's laten maken voor moederdag voor de oma's. Het was erg leuk om te doen, achteraf was ze nog wel wat jong. Je kon er niet zo veel mee qua poses etc. Maar ook diverse keren omgekleed ja. Spannend hoe het geworden is he?! Wanneer kan je ze zien?!
Mama sinds 2009:Over ongeveer een weekje. Wij konden ook niet superveel hoor qua poses, onze dochter kan nog niet zitten... Dus even op de buik en rug, en schuin ergens tegenaan... Vond jij het ook voor herhaling vatbaar, bijvoorbeeld als ze wat groter is?
Wij hebben het gedaan toen ze zo ronden de 7 maanden was. en net dan nog een keer. super leuk en super gaaf. had de eerst keer ook meerder kleren mee. en nu weer ben benieuwt naar het resultaat
Wij komen met ons groepje van de zwangerengym elke drie maand bij elkaar met de kids, en volgende maand een fotoshoot laten doen. Dan zijn alle vijf kindjes net 2 jaar. Ze gaan allevijf in spijkerkleding en wit bloesje/shirtje Ben benieuwd hoe het gaan zal.
Hier hebben we het voor de kerst gedaan. Niet in verschillende kleding, wel verschillende poses. Liggend en zittend op een kleed, zittend op een houten trap, motor en in een houten kistje. Milan kon ook nog niet zitten, maar ze hadden er een heel handige truc bij. Papa moest hem achter aan zijn truitje vast houden en zich wat verstoppen. Ze maakte zo de foto's dat papa er niet op stond. Ons mannetje had er plezier in. Hij deed toen nog niet zo veel schaterlachen en al helemaal niet als wij foto's van hem maakte. Het was erg druk en net voordat wij aan de beurt waren was hij moe en had hij niet meer zo'n goede zin. Eenmaal daarbinnen de grootste pret. We hadden hem nog niet eerder zo uitbundig zien lachen. We gaan zeker nog eens een shoot maken.
Misschien is het voor herhaling vatbaar. Maar dan liever in eigen omgeving. Dat kan ook dat de fotograaf bij je thuis komt. Dan is je kind relaxter en krijg je natuurlijke foto's.
Wij hebben 2 weken terug ook foto's laten maken maar ik laat het niet meer doen ze hebben 2 verschillende foto's samen en dan 1 van hun alleen vind het de moeite niet om het nog een keer te doen. Ze zijn vrijdag pas klaar
Wij (althans, opa ) hebben 50 euro betaald. Dat is incl. 3 fotos van 13x18 of 1 van 30x45. De shoot duurt dan ongeveer 30-45minuten. De rest kan je nabestellen of een cd met alle foto's kopen.
Wij hebben een shoot laten maken toen Milan precies 6 maanden was. Bij ons thuis, dus was erg relaxt. Hij heeft 2 verschillende setjes kleren aan gehad en hij vond dat allemaal wel prima. Ik denk dat die man ongeveer een half uurtje bezig is geweest met foto's maken, dat was ook echt wel lang genoeg.