zo trots

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Corinne348, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Goedemorgen iedereen,

Zo wat ben ik vrolijk zeg. Ik ben namelijk zo enorm trots op mijn dochter van 6.5 maand.
    Na een erge ks van 35 weken heeft mijn dochter het zo goed gedaan. In het ziekenhuis zeiden de mensen al goh wat een sterk meisje heb je zeg en echt een eigen willetje (kan nog problemen opleveren) Ze had haar achterstand snel ingehaald.

Ze is een vrolijke meid lacht veel en is de hele tijd aan het draaien. Het grappige is dat ze wilt kruipen en dat lukt wel alleen kruipt ze achteruit (hahaha) ik heb geprobeerd iets voor haar neer te leggen maar mevrouw draad zicht om kruipt achteruit tot ze erbij kan.
    Sinds een paar dagen probeert ze te gaan staan dan zit ze in kruip houding en strekt 1 beentje Staat half en valt dan om.

Ik wou heel graag met haar op baby zwemmen maar water vond ze vreselijk, gelukkig vind ze het de laatste tijd erg leuk dus binnenkort toch zwemmen.

Half februari begonnen met groente/fruit, Zo wat ging dit moeilijk zeg als de lepel naar haar mondje kwam ging haar mondje strak dicht. Alles geprobeerd ook stukjes eten. Niks hielp, Na een maand ging het een klein beetje word ze op 28 januari erg ziek in de avond zit er bloed bij haar ontlasting, wij naar het ziekenhuis helemaal onderzocht bleek ze het rotavirus te hebben.

Nou hierna wou ze helemaal niet meer eten,drinken ging moeizaam en erg dunne diaree . Is in een maand maar 108 gram aangekomen

Ze heeft er twee en een halve week last van gehad en nu is ze helemaal beter weer vast ontlasting, drinkt veel en ze heeft gister zomaar worteltjes op wel een half potje en deed zelf haar mondje open.

Oeps is wel erg lang geworden zeg maar ik wou het even kwijt
    Groetjes
    Corinne

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

DAt is idd een vechtertje.
    Gaaf hoor:)
    Wees maar lekker trots op dr.
    Echt een stoere meid!

Liefs mij

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat een knappe meid heb je. En ze is snel met de ontwikkeling volgens mij. zo te lezen een meisje die weet wat ze wil haha.

Gelukkig dat het nu weer beter met haar gaat!

Deel Deze Pagina