Oh oh, wat een koppig en eigenwijsje is het ook Al een paar dagen is hij bezig met het omrollen van buik naar rug.. En sinds vandaag lukt het hem meerdere keren per dag.. Maar oh wat een drama in de box.. Meneer MOET weer terug op zn buik en aangezien hij dat nog niet kan is mama de pineut.. Constant weer op zn buik, hoppa, daar ligt ie weer op zn rug.. En ja hoor, begint weer van voren af aan Wat ben ik blij dat hij nu lekker ligt te slapen Niet dat jullie er iets mee kunnen hoor maar moest het even kwijt Ondertussen zo trots als wat haha
Ja, ik ken het!! En het wordt nog leuker als hij zich verder ontwikkeld. Ik vind het wel wat hebben!!
Welkom bij de club van 'draaislaven' zou ik zeggen Hier precies het omgekeerde. Noor rolt prima van rug naar buik, maar het terugrollen heeft ze nog niet goed onder de knie. Gelukkig is het nu een paar keer gelukt, dus is deze mama hopelijk snel 'draaislaaf' af. Geniet er van. Ik vond/vind het heel bijzonder.
haha hier was dat ook zo'n lastige fase Ik bleef lopen, ook 's nachts. Maar binnen de kortste keren kunnen ze zelf alle kanten op draaien, en dan hoef jij het niet meer te doen. Veel met 'm oefenen zou ik zeggen
mm, hij heeft nog niet door dat hij ook weer terug kan haha.. hij gooit zijn beentjes wel steeds in de lucht dus gaat de goeie kant op maar ja, hij moet het natuurlijk zelf doen.. Helpen is geen optie, dan word ie nog bozer dan dat ie al is