Hallo, Mijn kleine meid loopt de laatste tijd erg veel op de binnenkant van haar voetjes. Ik hou al rekening met het soort schoenen dat ze draagt, en laat haar zoveel mogelijk op blote voeten lopen. Nu ben ik laatst naar het cb geweest, maar ben dit vergeten te vragen.. Is het normaal voor haar leeftijd en ontwikkeling? Ze loopt nog niet los, maar al vanaf een maand of 8 aan de box, tafel etc en nu ook achter een karretje aan. Hier een foto, herkent iemand dit?
Mijn zoontje doet het ook! Hij loopt ook langs de banken enzo vanaf ongeveer 8 maanden, en loopt nog niet los. Volgens mij duurt dat ook nog wel even
Sterre deed dit ook, maar nu loopt ze gewoon op haar hele voeten zeg maar. Inderdaad veel op blote voeten of leren slofjes laten lopen. En anders bel je het cb nog even voor de zekerheid? Groetjes Marijke
Liam loopt met 1 voet heel erg naar binnen heen, ze hebben hier gezegt zolang de benen en heupen recht staan in een ontspannen houding is er niks aan de hand ze groeien er bijna altijd overheen. succes! Liefsz
Ik deed dat vroeger zelf ook en het is helemaal goed gekomen. Gaat vanzelf beter, inderdaad veel op blote voetjes laten lopen en geen corrigerende schoenen gaan kopen ofzo. Lekker zefl laten ontwikkelen die voeten.....