Kolfbh

Discussion in 'Borstvoeding' started by Cin85, Nov 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,572
    14,155
    113
    Female
    Hey meiden,

Bij mijn zoontje heb ik vanaf 6 weken tot een jaar fulltime gekolfd dus ik ben momenteel nog in het bezit van een medela pump in style, deze bevalt mij prima. Maar nu las ik dat je met de freestyle ook handsfree kunt kolven, is dat dan middels een kolfbh? Of heeft medela er een andere oplossing voor? Voor straks op het werk lijkt het mij namelijk best makkelijk om handsfree te kolven, dan kan ik toch makkelijker een boekje oid lezen. ;)
    En hoe is jullie ervaring met een kolfbh?
    Ik ben benieuwd naar jullie meningen, alvast bedankt!

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ik heb de freestyle medela en daar zot inderdaad een soort van bh bij.
    Het vervelende is alleen dat ik door de borstvoeding erg ben afgevallen en die bh dus te groot is. Het kolf apparaat blijft nu dus niet goed hangen en vraag me af of het überhaupt had gewerkt aangezien ik hem handmatig al best stevig moet aandrukken..
    Ik ga kijken of de bh kan worden ingenomen zodat hij über strak zit!

Dus als je deze wil aanschaffen zou ik een maatje kleiner nemen als dat je normaal hebt.

3. Noeska

Noeska Fanatiek lid

Jan 22, 2007
    1,225
    0
    0
    ik heb de mammae voedingsbh en daar kan ik ook heel makkelijk mn kolf inhangen en handsfree kolven. Ik vind het super bh's! zitten heerlijk en kan er goed mee voeden/kolven

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Helemaal mee eens!

5. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,572
    14,155
    113
    Female
    Dank voor jullie tip meiden! Is zo te zien ook wel een leuk kadootje om voor de sint te vragen want deze bh ziet er ook een stuk mooier uit dan de voedingsbh's die ik nu heb.

6. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik heb de Pumpeasy gekocht en dat werkt prima!

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Joh niet zo moeilijk doen! Ik heb ook de PISA en voor mijn oudste ook fulltime gekolfd.
    Ik deed die kolfcups (hoe heten die dingen??) in mijn dichte voedingsbh. Kolfcup in de cup van mijn bh, dat bandje wat tussen je borst en de cup zit erover, tepel positioneren en kolven maar! Gaat super. Zeker wanneer de kolf goed vastgezogen is. Wanneer het flesje ver vol begint te raken moet ik hem wel een beetje vasthouden van mezelf maar dat is meer omdat ik te bang ben om kostbare melk te verspillen, er is nog nooit wat gevallen.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,519
    36,485
    113
    Precies wat ratatosk zegt. Zo doe ik het nu al voor de tweede keer.

9. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0

Share This Page