Ik merk dat ik een voorkeur heb gekregen voor een bepaald soort slabbetjes-sluiting. Welke vinden jullie het fijnst en meest praktisch?
Ik heb ze allemaal, drukknoopjes, met touwtje, en om zo over het hoofdje te trekken, vind die zo over het hoofdje trekken het makkelijkst of die met drukknoopjes, maar gebruik het liefst een slab die lang is! En lekker groot, word het minst vies Dus ja, gebruik vaak touwtjes slab! Haha die zijn bij mij het grootst.
Met klittenband. Over het hoofd juist niet, als hij dan een hele plas spuugt moet ik dat over zijn hoofd af zien te krijgen
Klittenband of drukknoop. Klittenband moet je goed dichtdoen voor je het in de was doet, anders blijven er andere kledingstukken aan haken. Géén strikken (dat is gedoe) en ook niet over het hoofd heen. Zoon had een nogal groot hoofd, dus het was al gauw te krap. En een vieze slab is inderdaad geen feest om dan weer af te doen.
Over het hoofd heen vond ze eerst verschrikkelijk en ook toen dat over was geen sycces; met een vieze slabber heb je dan meteen vieze haren. Hier voorkeur voor drukknoop; snel te sluiten, en ze krijgt 'm wel zelf af, maar niet zo snel als met klitteband.
Het liefst met drukknoopjes.. Degene die je over het hoofd trekt zijn ook wel fijn, alleen beginnen die gaten een beetje klein te worden voor zijn hoofdje heb nu slabs van Silly Billyz met drukknopen en deze bevallen erg goed!
Voor diegene die zeggen dat je met een vies slabbertje de haren vies maakt ofzo... Je moet ze van achter naar voren afdoen.. Dus vanuit de nek over het hoofd en niet andersom. Gebruik het liefst met klittenband of drukknoopjes
Ik ga zeker voor de drukknoop! Is met loshalen als hij heeft gespuugd makkelijk en het blijft goed zitten.
Eerste maanden vond ik over her hoofd het fijnst, vaak kleinere katoenen slabbers, toen hij alleen flessen dronk. Sluiten goed aan aan de hals waardoor de melk niet gauw in zn nek liep. Onze zoon spuugde nooit dus prima zo. Sinds de eerste hapjes grotere slabbers van badstof gaan gebruiken, liefst met klittenband. Nemen veel op en kunt ze makkelijker om en af doen in de stoel.
Het liefst over t hoofd want mijn zoontje trekt de rest los en klitteband krijgt die elke keer een rode irriterende plek bij de sluiting
Ik heb nooit geen slabbetjes gebruikt. Vond het allemaal niet fijn. Als we echt rotzooitje maak eten hadden deed ik een hydrofiel in de trui hahaha
Vooral deze ja. Heb over het hoofd gehad, maar dan moet je ook nog weer opletten dat je je kind schoonhoudt als je de slab afdoet. Die van SillyBillyz zijn hier echt heilig verklaard. Goede drukknoopjes die ze hier niet los krijgen, en geen vlekken of schimmels.
Die over het hoofd gaan vind ik het fijnst. Ik heb er ook veel met klittenband maar meer omdat ik die voor over het hoofd niet veel kon vinden.
Toen ze nog heel klein was klitteband, strik is dan zo onhandig en het blijft dan toch nog wel zitten. Nu met strik anders gaan ze los! Over het hoofd vind ik echt niet handig. Ik moet net gat eerst oprekken anders past het nie t over haar hoofd en vervolgens zit ie dan te ruim om haar nek... En dan heb ik het nog niet over het handig uittrekken als ie onder de smurrie zit...
Ik ben laatst opzoek gegaan naar de ouderwetse strik. Is nergens meer te krijgen. Gek van. Kon alleenmaar klittenband krijgen. En ook de drukknoppen, maar dat waren hele dure slabben. Klittenband vind ik een ramp in de was. Ik moet ze scheiden en in een wasnetje doen anders blijven ze plakken aan mijn panty's of andere zaken waardoor deze kapot gaan
Van de kruidvat met mouwtjes en strik en laatst bij Prenatal ook slabbetjes met mouwen gekocht, die hebben volgens mij een drukker. Vooral die mouwen vind ik handig, anders kan ik na elke maaltijd verschonen, hij smeert met zijn armen het eten uit over tafel
Hier ook een enorme fan van de sillybillyz, ik wil echt nooit meer andere gebruiken. Ze zijn ook heel makkelijk schoon te krijgen. Zelfs wortelvlekken blijft niks van over, terwijl al mijn andere slabben inmiddels oranje zijn!