Zucht! Diepe zucht! Eind april zijn we gestart met de zindelijkeidstraining van zoonlief. Na 2 weken was hij helemaal dagzindelijk en na 3 weken was hij zelfs nachtzindelijk. Sindsdien had hij een keer in de maand een dag of 2 dat het minder goed ging. Tja, dat kan en mag ook. Na die dagen pikte hij hij het ook wel weer op. Maar nu begon het 2 weken geleden met dat hij 's nachts in zijn bed plaste. En dan riep hij 's ochtends dat hij een natte broek had maar dus niet dat hij moest plassen. Na 4 natte nachten toch maar weer een luier aan gedaan, we kregen hem niet aan het verstand gepeuterd dat hij ons moet roepen. Op zijn kamer staat trouwens een potje maar die staat er echt voor de sier. Áls hij plast of poept dan doet hij het op de wc. En nu is het overdag ook prut met peren. Hij zegt nauwelijks nog dat hij moet plassen. Ik moet steeds op hem letten en dan zet ik (of papa) hem op de wc. Sinds een week werken we weer met het stickers plakken, als zijn broek helemaal droog is mag hij een sticker plakken. hij is oprecht blij als zijn broek droog is. Maar dat is na de plas. Voor het plassen aan lijkt het hem niets meer te boeien. Het is zoooo frustrerend!!! Wíj zijn op deze manier zindelijk en niet zoonlief. Heeft iemand nog dé tip?? Uit frustratie en zijn desinteresse hebben we hem net zelfs maar weer een luier omgedaan!! En het maakt hem geen biet uit .
Och jeetje wat jammer dat ie ineens geen interesse meer heeft, Chloe was binnen 2 dagen zindelijk zonder ongelukjes dus ik heb helaas geen tips maar misschien even wachten en niet pushen tot ie er zelf weer mee komt?
En dan maar gewoon weer de luier om laten en weer even terug naar 0, zeg maar? Is misschien het beste nu, maar vind het zoo zonde . Poepen gaat nog wel steeds heel goed, gelukkig. Alleen dat plassen..... Anders laten we hem vandaag wel even gaan.
Ik zou zelf geen luier om doen. En verder er geen aandacht aan besteden. Wel ieder uur naar wc sturen. Succes!
ik zou hem de luier niet weer om doen. elk uur naar de wc sturen en bij een natte broek hem zelf laten helpen met opruimen en verschonen, er verder geen aandacht aan besteden(boos worden oid)