Even een spoed-vraagje voor iemand anders: Welke ziekenhuizen in nederland werken mee aan de NIPT test? Dus, welke voeren het al uit, of welke werken mee aan opsturen naar Belgie?
Ik las dat het UMC en het zh in Utrecht ook mee doen. Het zou me niets verbazen as het Radboud ook mee doet. Zij zijn vaak ook erg vooruitstrevend.
Volgens mij het vu ok, olvg zeker. Ik dacht dat ik vorige week in de krant las dat er in NL 10 ziekenhuizen aan meewerken.
Als je test op korte termijn wil laten doen idd antwerpen of brussel. De andere ziekenhuizen mogen alleen nog doorverwijzen, niet uitvoeren. In antwerpen heb je binnen een week een afspraak
Toevallig gister gehoord: as maandag kan je v 11.30 uur bloedprikken in olvg. Zij sturen het in speciale buisjes door naar antwerpen. Zelf ga ik volgende week naar brussel, ben toevallig in belgie. Is 190 E goedkoper dan antwerpen (of via antwerpen), vind ik wel de moeite waard (weet je niet of t jongen of meisje is, maar daarvoor doe ik de nipt ook niet). Heb ze vanmiddag aan de lijn gehad, toen hadden ze nog 1 plek v maandag as en anders wordt het 7 jan....