cadeautje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kirst78, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Mijn zus is zwanger van haar tweede. Nu wilde ik een origineel cadeau voor haar kopen. Heeft iemand enig idee wat ik voor haar kan kopen? Ik wilde ook een voorleesboek halen voor haar dochtertje zodat zij zich voor kan bereiden op de komst van een broertje of zusje. Weet iemand een titel? ik wacht af.

2. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Heeft je zus tijdens haar zwangerschap iets geleend van iemand waar ze heel veel plezier van heeft gehad? Bijv. een flessenwarmer, een voedingskussen oid? Dan is het leuk om die nu te kopen voor haar.

Linda

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja ik heb alles van haar geleend! Ze vindt het wel handig om al die poedertjes en olietjes te hebben, maar vind ik nu nog niet leuk om te geven. Ik ga wel al samen met haar lekker een dagje naar de sauna. En heb al een boek gekocht om haar dochtertje voor te bereiden op de komst van een broertje/zusje.

4. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Een geboorte tegel? Ik heb hem van mijn schoonzus gehad en vond hem erg orgineel.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    is idd ook leuk, maar is leuker om te geven als het geboren is. Weet niet wat het wordt en ik wil nu ook al een kado geven omdat ze zwanger is.

6. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ik kreeg tijdens mijn zwangerschap een hele leuke mobiel van de ikea. Vond ik erg leuk.

Misschien leuk om zelf iets in elkaar te frutselen iets van een aftelkalender ofzo. Met weetjes en feitjes

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik ben geen freubelaar. Maar een mooi mobille voor boven de box is idd wel leuk. Bedankt!

8. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Jammer dat je geen freubelaar bent.

Misschien een mooie lamp voor in de kamer? Of een leuk speeldoos voor in de box waar ze een tijd mee kunnen doen.

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    nee heb het geduld er niet voor. Maar iets kopen kan ook nog altijd. Een muziekdoosje is ook errug leuk idd. Zo kom ik nog wel op ideeen. Nogmaals bedankt.

10. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Hihi was ook maar een idee ik hou namelijk wel van frutsel en vaak worden dat de leukste kado's

Graag gedaan hoor.

Misschien nog 1 idee wij hebben van philips een muziekdoos die op het plafond schijnt (was te koop via de postbank en internetpunten) Die is bij ons erg geslaagd. Je kunt er verschillende figuurtjes mee projecteren en je hebt ook een muziekje

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    ok. Ja ik weet dat de eigen gemaakte dingen het meeste waard zijn. Maar heb echt 2 linkerhanden als het daarom gaat. Ik teken en knutsel als een drie-jarige :S
    Is nou niet echt een leuk kado dan... Hahaha
    Ik zal eens kijken naar zo'n muziekdoos van philips, lijkt me wel wat. Alweer bedankt ;)

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Je kunt misschien wel een groeimeter kopen, en dan de cm's vervangen door weken (of dagen, net hoe lang ze nog moet).

Dan hoef je niet veel zelf te knutselen, maar ben je toch origineel. Netjes met een watervaste stift en de cm's overplakken met etiketten/gekleurd papier...?

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    ja is ook een idee. dat ga ik misschien wel doen! Dat vind ik nog wel leuk om te doen!

14. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik zou iets van een boek voor aanstaande mama's of een afelkalender ofzoiets geven.

Wat ik tijdens mijn zwangerschap heeeeel leuk gevonden zou hebben om te krijgen, was een abonnement op een pedicure en massage ;)

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    ja dat vindt ze ook vast en zeker leuk
    Daarom ga ik ook samen met haar een beautydag houden. Lekkere hotstonemassage en hoofdmassage. Daar houdt ze wel van. En we gaan samen dus heb ik er ook nog wat aan ;)

16. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Wat ik al plande voro als mijn zus zwanger wordt. De papieren lintmeters die je vindt bij een doe het zelvers zaak per 30/31 cm afknippen. Voor elke maand eentje. Elke dag meot ze een stukje afknippen. Bij het einde van elke maand mag ze een kadootje nemen uit haar doos door jou gevuld (eerste babysokjes, een flacon bodylotion, een tutje, kleenex voor de hormonentraantjes,...) Wat je maar wil en zo 9 kadootjes...

En ze mag neit valsspelen !

Liefs
    Kitty

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja ik ga voor haar haar een geboortepakket maken, maar het is zeker zo leuk om ook een zwangerpakket te maken! Er zijn nu zovveel ideeen dat ik niet meer weet wat ik nu ga doen. Ik denk idd een zwangerpakket, zou ik zelf ook erg leuk vinden.

Deel Deze Pagina