Mysteryshopper

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Wie is er mysteryshopper?
    Ik ben daar benieuwd naar, want ik zat er een beetje naar te kijken.
    Op de site wordt er gesproken van een reiskostenvergoeding en een vergoeding op zich, maar ik weet niet wat ik mij er van bij voor moet stellen?

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    als mysteryshopper ga je winkels bij langs en die beoordeel je dan.

3. Partyrocker

Ja dat snap ik wel, maar ik bedoel meer bij de vergoeding e.d.

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb het weleens gedaan, toen ik studeerde. Was leuk om te doen naar verdienen doe je er nauwelijks aan hoor! Was puur onkostenvergoeding, soms paar euro extra maar meer ook niet.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Wat gebeurt er met de producten die je koopt?

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
  7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Lijkt me wel eens leuk voor een dagje... zo lekkere zeikklant uithangen:D:cool:

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb het een paar x gedaan bij een kapsalon. Gratis naar de kapper in ruil voor een enquete...DEAL!

Maar echt boeiend vond ik het niet

9. Je verdient er inderdaad erg weinig aan.. Het zijn overigens niet alleen maar winkels hoor. Nu ik er zo over nadenk, ik ben eigenlijk nog nooit in een winkel geweest :D

Bij de bedrijven waar ik voor shop ligt de vergoeding vaak tussen de 10 en 16 euro. Afhankelijk van de opdracht krijg je een reiskosten- of onkostenvergoeding (om bijvoorbeeld een aankoop te doen).