Mysteryshopper

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Wie is er mysteryshopper?
    Ik ben daar benieuwd naar, want ik zat er een beetje naar te kijken.
    Op de site wordt er gesproken van een reiskostenvergoeding en een vergoeding op zich, maar ik weet niet wat ik mij er van bij voor moet stellen?

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    als mysteryshopper ga je winkels bij langs en die beoordeel je dan.

3. Partyrocker

Ja dat snap ik wel, maar ik bedoel meer bij de vergoeding e.d.

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb het weleens gedaan, toen ik studeerde. Was leuk om te doen naar verdienen doe je er nauwelijks aan hoor! Was puur onkostenvergoeding, soms paar euro extra maar meer ook niet.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Wat gebeurt er met de producten die je koopt?

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
  7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Lijkt me wel eens leuk voor een dagje... zo lekkere zeikklant uithangen:D:cool:

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb het een paar x gedaan bij een kapsalon. Gratis naar de kapper in ruil voor een enquete...DEAL!

Maar echt boeiend vond ik het niet

9. Je verdient er inderdaad erg weinig aan.. Het zijn overigens niet alleen maar winkels hoor. Nu ik er zo over nadenk, ik ben eigenlijk nog nooit in een winkel geweest :D

Bij de bedrijven waar ik voor shop ligt de vergoeding vaak tussen de 10 en 16 euro. Afhankelijk van de opdracht krijg je een reiskosten- of onkostenvergoeding (om bijvoorbeeld een aankoop te doen).

Ik vind het wel altijd heerlijk om, als je een negatieve ervaring hebt, dat te melden bij de grote baas.. Ik zou dan zó graag een vlieg op de muur willen zijn, als degene over wie het gaat het te horen krijgt ;)

10. Een extraatje bijverdienen met mysteryshoppen

Ik doe het ook, maar je wordt er niet rijk van hoor ;)

Ik heb al een paar keer meegedaan met onderzoeken dat je een pizza moet bestellen en er dan foto's van moet maken. Je krijgt dan de pizza vergoed en een kleine extra vergoeding. Zulke onderzoeken vind ik het leukste.

Ook een keertje een CD moeten kopen, die moest ik dan terugsturen. Heeft echt vet lang geduurd voor ik mijn geld toen terugkreeg, dus zulke onderzoeken doe ik liever niet meer aan mee.... Liever alleen onderzoeken waarbij je informatie moet inwinnen, maar niks hoeft te kopen / voorschieten

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb het ook weleens gedaan..
    Kreeg zo tussen de 10 en 25 euro maar moest me wel aan een script houden dus is niet altijd een zeikklant zijn..

12. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
  13. natjes

natjes Niet meer actief

Voor de mensen die info willen.... Pb me even, werk bij zo'n organisatie! :D

(Zal verder geen reclame maken in dit topic, vandaar pb, dan stuur ik de aanmeldingslink!)

14. Partyrocker

Ik ga zaterdag! Eerst naar een winkelcentrum in de buurt en dan kwartetten bij de Intertoys.

Intertoys moest ik sowieso nog wat kopen, dus komt mooi uit hahaha.
    En dat winkelcentrum hier in de buurt hoef ik niks te kopen.

15. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Hihi ik had vorige week zon kwartetter aan men broek.. Had het echt niet door :D

Deel Deze Pagina