Wie is er mysteryshopper? Ik ben daar benieuwd naar, want ik zat er een beetje naar te kijken. Op de site wordt er gesproken van een reiskostenvergoeding en een vergoeding op zich, maar ik weet niet wat ik mij er van bij voor moet stellen?
Ik heb het weleens gedaan, toen ik studeerde. Was leuk om te doen naar verdienen doe je er nauwelijks aan hoor! Was puur onkostenvergoeding, soms paar euro extra maar meer ook niet.
Ik heb het een paar x gedaan bij een kapsalon. Gratis naar de kapper in ruil voor een enquete...DEAL! Maar echt boeiend vond ik het niet
Je verdient er inderdaad erg weinig aan.. Het zijn overigens niet alleen maar winkels hoor. Nu ik er zo over nadenk, ik ben eigenlijk nog nooit in een winkel geweest Bij de bedrijven waar ik voor shop ligt de vergoeding vaak tussen de 10 en 16 euro. Afhankelijk van de opdracht krijg je een reiskosten- of onkostenvergoeding (om bijvoorbeeld een aankoop te doen). Ik vind het wel altijd heerlijk om, als je een negatieve ervaring hebt, dat te melden bij de grote baas.. Ik zou dan zó graag een vlieg op de muur willen zijn, als degene over wie het gaat het te horen krijgt
Een extraatje bijverdienen met mysteryshoppen Ik doe het ook, maar je wordt er niet rijk van hoor Ik heb al een paar keer meegedaan met onderzoeken dat je een pizza moet bestellen en er dan foto's van moet maken. Je krijgt dan de pizza vergoed en een kleine extra vergoeding. Zulke onderzoeken vind ik het leukste. Ook een keertje een CD moeten kopen, die moest ik dan terugsturen. Heeft echt vet lang geduurd voor ik mijn geld toen terugkreeg, dus zulke onderzoeken doe ik liever niet meer aan mee.... Liever alleen onderzoeken waarbij je informatie moet inwinnen, maar niks hoeft te kopen / voorschieten
Ik heb het ook weleens gedaan.. Kreeg zo tussen de 10 en 25 euro maar moest me wel aan een script houden dus is niet altijd een zeikklant zijn..
Voor de mensen die info willen.... Pb me even, werk bij zo'n organisatie! (Zal verder geen reclame maken in dit topic, vandaar pb, dan stuur ik de aanmeldingslink!)
Ik ga zaterdag! Eerst naar een winkelcentrum in de buurt en dan kwartetten bij de Intertoys. Intertoys moest ik sowieso nog wat kopen, dus komt mooi uit hahaha. En dat winkelcentrum hier in de buurt hoef ik niks te kopen.