vadaag echt een rotdag, verschrikkelijke pijnen aan mn schaambeen, kan bijna niet meer lopen. ga al wenend naar het toilet. Gelukkig bestaat er zoiets als internetschoppen, vandaag alles besteld bij dreambaby wat we nog te kort hadden en gewoon af te halen bij de collischop. nu alleen nog een paar mooie slaapkleedjes voor de mama en de valies kan gemaakt worden. mn huishouden loopt gans in het honderd, wat ik zo erg vind. maar ja wat doen we eraan. binnen een goede twee maand mogen we onze lieve seppe en senne in onze armen sluiten en is ons geluk compleet. ook heb ik de laatste dagen veel vochtverlies en sorry voor de uitspraak maar zijn echt dikke slierten. maandag terug naar gyn, hopelijk is alles goed? de hartjes goed hoorbaar via den doppler. groetjes wendy
t is niet zo gek dat t zwaar voor je is meid je verstopt er 2! gewoon af en toe ff lekker klagen en laat iemand anders je huis lekker doen. en met je kleintjes is alles vast prima .
Gewoon lekker rustig aan doen. Ik doe 2 keer in de week therapie begleid fitness. Maar ik heb het voor deze week ook eventjes afgebeld omdat ik hele erge bandenpijn heb. Dus ik doe deze week ook een stapje terug, ik ga het dan volgende week gewoon weer proberen. Vraag gewoon eventjes of iemand je komt helpen in het huishouden. Nu lekker aan jezelf denken, je draagt wel 2 kindjes, dat is ook extra zwaar lijkt mij.
Hey Wendy, Ik ken het hoor. Ik ben nog niet zo ver als jij, maar ik heb soms ook van die baal dagen. Afgelopen week kon ik ook amper lopen van de pijn aan mijn schaambeen/ liezen etc, stond ik ook te janken Wij hebben wel besloten om binnenkort iemand te vragen voor het huishouden. Al is het in het begin alleen voor de zwaardere dingen...dweilen, raampjes etc.. Is toch prettig als iemand je komt helpen! ook na de geboorte.. Want dan ben je alleen bezig met voeden, verschonen etc Ik lees dat je bij de collishop bestelt. Hebben ze daar leuke dingen? Wij kunnen daar namelijk ook gaan shoppen, woon er niet zover vanaf hoe was het nu bij de gyn? Sterkte!
hey zwangere dames !! hier nog een met vreselijke pijn aan schaambeen en lieze!! daarbij heb ik ook nog 3 van die vervelende dikke spataders daar zitte pff ik ken niet ffe strijken of moet konstant gaan zitte van de pijn en zelf plasse doet pijn aan de lippe en zo zeg nog tegen me mams lijkt soms al dat ik ben bevalle zoon gevoel van onder bha bha,en gemeenschap vergeet het maar!! want dan meen ik dat ik door een hel ga van de pijn na afloop dus ffe niet meer en zielig voor vriend lief maar jah hij begrijpt het wel want hij heeft zelf gezien hoe het eruit ziet ach jah nog even vol houde voor onze meid en dan gaan alle kwale weg hoop ik!! en jah weet dat ik moet koele daar benede maar helpt nie egt want dan ken ik 24 uur koele en op me werk whahaha! succes met de bevalling straks!! groetjes van sabrina
Doe het maar rustig aan meid! Als het zwaar is is het zwaar en je lichaam geeft dat ook aan. Luister daar goed naar en doe rustig aan