Zo vaak diarree

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door An79, 25 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Bedankt voor je uitgebreide verhaal! Hier gaan we mee aan de slag.

2. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Gisteren begonnen met Nutramigen Puramino en ik durf nog niet te hard te juichen, maar het gaat echt nu al beter. Is dat mogelijk?? Na maanden diarree en heeeeel veeeel luiers op een dag, nu rustiger geslapen en nog maar 1 poepluiers gehad. En zelfs niet meer zo dun.
    Kan dit echt of wil ik te graag? Op de site van Nutramigen staat wel dat er wel direct verbetering kan zijn. Zouden we er na een jaar tobben toch een keertje uitkomen?

3. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18

Ik denk dat het zeker wel direct wat kan doen... Al kan je pas na een paar weken zeggen of het echte goed werkt. Haar lichaam en vooral haar darmen hebben ook even tijd nodig. Maar ik hoop voor jou dat dit het juiste is voor de kleine meid

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier ook kma met pepti ( duhh ) direct diarree en met neocate ook direct andere poep, dus ja kan zeker ☺

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb ff gekeken je hebt al die tijd dus gewoon koemek aan je dochter gegeven ondanks je weet van de allergie? Waarom?
    Je geeft verder alles koemelkeiwit vrij behalve het gene wat ze het meest drinkt, dan kon je net zo goed brood met koemelk geven etc..

Blijf voorlopig maar op de puramino.

Deel Deze Pagina