Pamperbox abonnement

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jon1978, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wie heeft er ook negatieve ervaringen met de Pamperbox? De eerste box netjes ontvangen in november maar die van december nooit gehad. Er wordt inmiddels niet meer gereageerd op e-mails volgend mijn is het geen zuivere koffie daar? Graag hoor ik jullie ervaringen

2. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Kijk even in het archief. Volgens mij heb ik er een aantal maanden terug iets over voorbij zien komen. Pampers zijn trouwens regelmatig 50% goedkoper. Goed moment om te hamsteren.

3. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Victoria heb ik al gekeken maar die forums zijn gesloten. Heb alles uitgerekend en een pamperbox is wel goedkoper mitst ze gewoon leveren wat ze beloven

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Tja geen algemene voorwaarden op hun site, geen telefoonnummer, geen klantenservice, geen kvk nummer en via google vind je forums vol klachten over te late leveringen. Had je dan zuivere koffie verwacht?

5. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Heb wisselende reacties gelezen plus wordt al maanden door Groupon aangeboden mag aannemen dat hun ook een check doen

6. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Groupon heeft helaas niet altijd netjes uitgezocht, daar moet je niet vanuit gaan.
    Moet je in 1x betalen of wordt het bedrag per maand van je rekening gehaald? Als het om het tweede gaat, zou ik het storneren. Dan nemen ze vanzelf weer contact met jou op. Als je 600 euro in 1x hebt moeten betalen, ehm.. ja. Goeie vraag. Misschien iemand opzoeken die verstand van het rechtsysteem heeft? Want dit is niet oké (maar dat wist je zelf ook wel).

7. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Jon, daar staan nog wel namen bij van leden die er maanden terug tegen aan liepen. Daaraan kun je Pm vragen hoe het afgelopen is. En evt gezamenlijk iets ondernemen.

8. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Ik heb 2 pamperbox abonnementen. 1 loopt al 10 maanden en gaat altijd goed. De andere loopt een maand of 4 en dat is elke keer gedonder. Einde van de maand stuur ik altijd een mail dat ik voor die maand nog geen box heb ontvangen. Dan krijg ik meestal binnen een paar dagen bericht dat ie verzonden is en dan komt hij de volgende dag ook aan. Maar moet er dus wel steeds zelf achteraan anders komt hij niet. Ze hebben de boel daar niet goed op orde volgens mij.

9. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Ik heb nu 2x ontvangen, in november niet, zou dan in december dubbel ontvangen maar ook nog niks gezien helaas. k mail er ook steeds achteraan

10. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Een groot drama. Heb al 3 maanden geen box ontvangen, en de maanden daarvoor elke keer te laat. En moest er vaak achteraan mailen. Ze zijn ook slecht te bereiken. Ik ben eigelijk best wel kwaad op ze.

11. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Oja bedankt voor de tip!!

12. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Heb er gelukkig geen 600 euro voor betaald maar 320 vandaar dat het zo'n mooie aanbieding was dan heb je voor 27 euro een maandbox nu grote spijt. Storneren kan niet was vooruit betalen en ja dat is erg stom geweest had beter research moeten doen!

13. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Vintage en noordeling wat een drama dus waarschijnlijk leveren ze alleen de eerste box op tijd en daarna niet meer en moet je blijven e-mailen. Heb nu ook een klacht neergelegd bij Groupon die kwamen er op terug. Hij wordt nu nog aangeboden via hun namelijk

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Zo te lezen dus grote oplichting. Je zou bijna opgelicht of alberto Stegeman oid inschakelen.
    Wie weet krijg je via croupon nog wat voor elkaar. Echt zuur, ik vind €300 echt veel geld.

15. wishtobe

Wacht even af wat groupon gaat zeggen. Hoewel ik er niet veel van zou verwachten.
    Telnr luierbox.be wat op internet te vinden is (hopen dat het klopt en nu niet een oud vrouwtje/mannetje steeds boze mensen over zich heen krijgt :p) : +32 496 98 54 09 . Misschien een poging wagen?
    Of een mail sturen met laatste herinnering, dat je anders naar de consumentenbond/kassa/radar stapt?

300euro is veel geld wat anders weg gegooid is.

16. appelsap27

25 jun 2014
    95
    24
    8
    Ik loop tegen precies dezelfde problemen aan! Heb hiervoor een halfjaar abonnement gehad en die werd elke maand zonder problemen geleverd. Nu weer opnieuw een abonnement voor een half jaar afgesloten en heb er nu al 2x achteraan moeten mailen, daarna wel ontvangen gelukkig. Hou me hart vast voor deze maand.... ben ook blij als het halfjaar erop zit.
    Het valt mij ook op dat de naam en email adres is veranderd naar luierbox ipv pamerbox, ik mail wel altijd naar pamerbox en krijg daar tot nu toe ook gewoon antwoord op.
    Wat me ook opvalt is dat hij 2 keer via een verschillende verkoper is verzonden.... 1 x via plein en de 2e x via bol.com.

17. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik vrees dat die je hard uitlachen. Er wordt al jarenlang zo veel gewaarschuwd dat mensen goed moeten uitkijken bij welk bedrijf ze een abbo afsluiten. Als je dan toch in zee gaat met een vaag bedrijf zonder algemene voorwaarden, kvk nr en contactgegevens is dat in mijn ogen echt je eigen schuld. En zeker als je zoveel geld vooruit moet betalen!

18. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Nee heb je, ja kun je vergeten.. uhh ik bedoel krijgen. Dan lachen ze maar. Genoeg mensen die 'erin trappen'. Waarschuwingen moeten ze blijkbaar toch blijven herhalen. En daar kunnen ze vast ook voorbeelden bij gebruiken.

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nouja als ik naar Kassa/Radar etc kijk zijn er mensen die in dommere dingen blijven trappen.

20. wishtobe

Dat men niet met alle bedrijven hetzelfde vertrouwen moet hebben klopt. Maar als Groupon het aanbiedt en ook veel positieve reacties te vinden zijn, kan ik mij best voorstellen dat je ermee in zee gaat.

Ik denk dat ts de luiers nog wel gaat krijgen, maar op deze manier moet je alsnog vaak zelf bijkopen, wat nou net niet de bedoeling moet zijn van zo een abonnement.

Hoop dat het opgelost wordt...

Deel Deze Pagina