Dewi heeft best wel vaak koorts, het valt mij op dat ze dit vaak heeft als ze van de creche komt. Ik werk op dezelfde creche en mijn collega komt er dan aan en zegt 'Dewi heeft alweer verhoging...' En dan zit ze binnen no time ook op 40/40,5 en zelfs wel es 41 graden.. Nou heeft ze vanaf maandag al nonstop koorts, tenzij ik haar een zetpilletje geef dan zakt het even wat af... Dit is toch niet normaal dat ze zo vaak koorts heeft? Wie herkent dit? Ook hijgt en kreunt ze erbij...alsof ze pijn heeft...of geen houding weet te vinden?...ik weet t eigenlijk niet.. Maar ik vind wel dat ze vaak wat heeft hoor! Pffff... Soms denk ik wel es 'heb ik daar nou zo'n moeite voor gedaan om 6 maanden lang full time te kolven? '...Daar zouden ze nl ook weerstand van krijgen! Vind t zo sneu voor haar...A.s maandag word ze 1 jaar..hoop toch dat ze voor de tijd weer beter is!
Hoi, neem aan dat je wel een keer naar de dokter bent geweest? wat zei die dan? heeft ze misschien iets onder de leden dat niet goed weggewerkt word en dan steeds terugkomt? maar eens vragen denk ik sterkte met de kleine schat, zo zielig
Ik zou er toch ook even naar laten kijken hoor. Kinderen die iets onder de leden hebben, zien er niet altijd ziek uit. Maar die koorts lijkt me idd niet normaal. Ik hoop dat je maandag een fijne dag kunt hebben. Vast gefeliciteerd!
Hoi hoi, bedankt voor jullie reacties en felicitaties! Ik heb om 15.40 een afspraak bij de huisarts..Ze heeft nu de hele dag nog geen hoge koorts gehad (zal je altijd zien..) maar ik ga toch heen voor de zekerheid!
Nou die kon verder niks bijzonders vinden...Het liep een uur uit..en mevrouw heeft een uur druk zitten spelen in de wachtkamer vol mensen hahaha ik schaamde me dood! Ik denk ja hoor de hele week zo futloos als ik weet niet wat..dan maak je een afspraak met de ha en ze gierde de hele wachtkamer bij elkaar van plezier! hahaha De ha zei dat zij waarschijnlijk het verkoudheidsvirus wat ze oploopt (waarsch.op de creche) niet kwijt kan en dat t lichaam daardoor de kachel omhoog gooit om zo toch wat kwijt te kunnen.. En hoe vervelend ook...het kon geen kwaad zei hij.. Vanmorgen haalden we haar van bed en ze was weer de vrolijkheid zelf! Lachen, kirren, brabbelen, spelen...gelukkig maar! Ze is weer helemaal zichzelf! Morgen het huis VOL met visite voor haar verjaardag alsvast (maandag) dus dan kan ze tenminste lekker mee feesten!