Dag Meiden, Voor de iets verdere meiden onder ons; Ik ben op zoek naar positiekleding, met name jeans. Nu heb ik hier en daar wel wat gevonden..maar stel ik koop een broek in mt38-40..hoelang kan ik deze aan ( met zo'n band )..zijn dit soort van meegroeibroeken..en kan ik ze de gehele zwangerschap aan?..Ben hier nog erg nieuw in..en vraag me af of ik straks weer een nieuwe broek moet halen als mn buik nog boller is. Liefs
Ik zou er op letten als ik jou was dat het niet al te strak zit onder je buik als je zit, dus de jeans rand zelf. Want ik heb een rok die daar mooi aansloot een paar maanden terug en niet meerekte (de band dus wel, maar de rok zelf niet) en nu zijn mijn heupen wat breder geworden en kan ik niet lekker meer zitten met die rok aan, hetzelfde geldt voor een van de broeken. Dus zorg voor genoeg ruimte of genoeg stretch bij de bovenrand van de jeans zelf. Anders kom je daar misschien in de knel later.
In principe kun je gewoon je eigen maat kopen ,mits je die dan niet al té strak koopt, omdat (zoals hierboven ook geschreven) je niet precies weet hoe je aankomt. Let dus inderdaad op dat de rand de broek of rok onderaan je buik niet strak zit en deze meer naar voren rekt als je eraan trekt. Ik heb namelijk ook een jenas die hardstikke mooi zat toen ik hem kocht met 10 wk zwangerschap, maar al vrij snel daarna in mijn buik drukte als ik ging zitten en ik hem dus nu niet meer aankan....
Mijn jeansen komen van de H&M, heb ze aangeschaft op 12wk. De jeansband komt onder mijn buik, en ik heb het geluk dat ik daar niet aangekomen ben. Ik loop er nu nog altijd mee rond, de stretchband is rekbaar genoeg geweest voor mij. Maar idd is het zo dat als je op je heupen ook extra kilootjes gaat krijgen, je broek daar kan gaan knellen... Maarja dat kan je op voorhand niet voorspellen hé... Groetekes Larreke
hee.. wacht even, mijn heupen zijn breder geworden, alsin door de verweking, de botten passen er niet meer in, heeft dus niet met vet te maken, het drukt gewoon echt tegen mijn heupbotten aan terwijl het eerst paste.
Gewoon je eigen maat kopen. Meestal kan je die tot een week of 30 aan. Daarna groei je toch vaak zoveel dat je een maatje groter nodig hebt.
Inderdaad je eigen maat kopen. Zei eens iemand tegen mij dat ik het beste een maat groter kan halen, echt onzin hoor. Die broeken zijn er voor om mee te rekken, dus dat moet je echt niet gaan doen, want je ergert je dood dan aan zo'n broek. Bovendien lopen positiebroeken altijd wel uit. Ik heb ze van de h&m en gewoon inmijn eigen maat besteld en ze zitten perfect.
Ik zou er wel op letten dat de "echte" broek ook wel stretch heeft. Mijn heupen staan nu al breder dan eerst. Het is tenslotte niet alleen je buik die groeit. Zou zonde zijn als je buik er nog wel in past en je heupen niet meer. Ik heb gisteren mijn eerste broek gekocht, een Noppies.
Nou ik heb vandaag 2 leggings gekocht, die sluiten perfect aan en kunnen aan alle kanten meerekken als het moet haha.Ik heb van mezelf maat 34 en die zijn of heel duur, en maat 36 lubbert bij me kont zit voor geen meter.En een legging met een lange tuniek staat netjes en stoer tegelijk.