Omdat je weet dat je dierbaren niet wegrennen of je in de steek laten als je jezelf durft te zijn, oftewel ook weleens je sjachie kant laat zien. Op je werk zouden ze dat nooit accepteren. Als ik me klote voel, dan moet mijn vriend het ontgelden. Eigenlijk is het maar goed dat dat kan, maar er moeten wel grenzen aan zitten. Ik gooi het maar op ontzwangeren maar ik hoop wel dat het over gaat.
@MariekeV Ja dat zou inderdaad wel eens een reden kunnen zijn. Zo had ik het nog niet bekeken. Tevens heb ik het ook een tijdje als ontzwangeren gezien...maar nu Nina inmiddels bijna 11 maanden is begin ik te twijfelen. Zou het dan echt zo lang kunnen duren?
Bij mij heeft het beide keren ruim een jaar geduurt voordat ik me weer mezelf voelde. Het ontzwangeren is heeft geen vaste duur. De 1 voelt zich na 3 maanden alweer tiptop, de ander is ruim een jaar bezig..
Hier ook erg herkenbaar... (helaas) Ik kan soms ook echt overal sjagrijnig om worden, bijvoorbeeld als er een vlieg op mn been zit, arghhhh! Met Stef helemaal niet, dan heb ik alle geduld van de hele wereld, maar verder! Het uit zich bij mij niet in boos worden op anderen, ik krop het geloof ik op... Ik ga even meelezen hier!
hekenbaar hoor, ben er inmiddels achter dat het bij mij een hormonaal gebeuren is. er zijn dagen dat ik iedereen in elkaar wil timmeren en alsmaar ruzie zoek, dan zijn er dagen dat ik heeeeeel verdrietig ben en dan komt het weer goed, en vervolgens word ik ongesteld ik moet het eens goed gaan opschrijven, dan kan ik misschien wat beter dingen plannen. tijdens de pil had ik er minder last van, maar die slik ik niet meer
ik herken dit heel goed ......maar het heeft bij mij niks met de hormonen van de zwangerschap te maken heb het altijd, alleen door de hormonen nu wordt erger . maar het stomme is ...ik heb er zelf geen last van en vertik het soms daardoor om mezelf aan te passen .....omdat ik me er niet bewust van ... bij mij komt het doordat ik mijn gevoelens niet uit kan spreken en het dus opkrop .......dat ik het niet kan uitten heeft niks met mijn omgeving te maken ....is iets van mijzelf ...... ben net nog heerlijk uit mijn stekker gegaan buiten tegen iemand , manlief zit er dan mee en ik heb het gevoel dat ik wedergeboren ben zo licht en fris voel ik me dan (lees wel dat ik niet onterecht uit mijn stekker ga !)
@Sybje Wat lijkt dat me heerlijk zeg als je dat kan. Gewoon eens niet tegen een diebare chagerijnen maar lekker tegen de buurman ofzo (ik ben zo iemand als de buurman timmert op een laat tijdstip dat ik dan ga lopen katten tegen manlief..als ik de buurman vervolgens zie zet ik mn liefste lach op. ) Misschien een idee als we eens flink in dit topic tegen elkaar aan gaan chagerijnen..ff je sjaggie ei kwijt! Kom op ladies..gooi het eruit!
ja wel lekker he maar of het nou verstandig is .....zal het morgen eens in de groep gooien bij dr rossi ....... maar mijn allerliefste glimlach opzetten doe ik echt niet ...die heb ik geloof ik niet eens ....effe zoeken
Ik ben ook te vaak chagerijnig,maar dat komt door dat vreselkijke overgewicht. Ik kan geen leuke broek aan en voel me overal moddervet in.Vreselijk... Ik ben veel te bang wat anderen van me vinden.. Ik weet dat ik me daar niks van aan moet trekken maar ik kan het niet laten. Mijn vriend is blij met me hoor! die is echt lief voor me,maar ik zit er wel mooi mee.......
Ik herken het ook wel erg moet ik toegeven... Heb wel medelijden met al die mannen als ik dit zo lees! Ja ik denk ook echt dat het de hormonen zijn bij mij. Ofwel door ontzwangeren, ofwel door de anticonceptie. Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik soms erg geirriteerd kan zijn door dingen waarvan ik achteraf denk: lekker belangrijk! Inderdaad vooral manlief moet het ontgelden, en mijn ouders soms. Iemand schreef het al maar het helpt inderdaad om gewoon te zeggen wat je wil, in plaats van iets te verwachten wat dan weer anders gaat dan je het had gewild. Dus verwachtingen uitspreken. En tot 10 tellen. Maar ik word soms wel echt moe van mezelf. Een troost is dat ik duidelijk niet de enige ben!
Annabella, Jij omschrijft precies waar ik nu middenin zit! Ik ben ook vaak niet aardig naar mijn vriend toe! Ik moet misschien ook maar eens ontdekken wat ik eigenlijk wil.....
zomaar chagrijnig zijn zonder enige reden... ja helaas ken ik dat. veel zeggen hier dat t kan komen door ontzwangeren maar das bij mij niet t geval. Die pil is gok ik de boosdoener. - Chagrijnig zonder reden - kilo's vliegen eraan - weinig zin in sex - veel moe Ik ben al is eerder gestopt met de pil vanwege eerdere kinderwens en toen is me opgevalle dat ik fitter ben, niet meer van die onduidelijke chagrijnige buien en meer zin Idd heel zielig voor de mannen als ik het zo lees met de chagrijnige vrouwen hier Maargoed dat we er vaak zelf niks aan kunnen doen Mijn vriend vraagt altijd waarom ik opeens fel reageer op niks. En dat kan ik gewoon niet uitleggen. Heel raar en heel irritant. Greetzzz Roozjuh