Marktplaats wachten ergenis

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik heb 3 weken geleden een kast gezien op mp.
    Er staat een telefoonnummer bij en een e-mailadres.
    Het telefoonnummer werkt niet pieptoon van niet in gebruik, gemaild en na ruim 1 week nog geen reactie dus weer gemaild, vorige week zaterdag reactie gekregen dat het bij iemand anders stond en ik gelijk gereageerd en gevraagd of hij het telefoonnummer kon mailen van de mensen waar die kast staat.
    Nu dus nog geen mail gekregen.
    Ik kan daar toch zo pissig om worden zorg dan dat je bereikbaar bent via telefoon of controleer vaker je mail.

Ik wil zo graag die kast hebben!
    Ik weet de plaats waar die kast staat en de achternaam van die mensen.
    Wat zou jij doen: zoeken op telefoongids naar naam en woonplaats en dan die nummers bellen of gewoon wachten?

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Het is vakantietijd. Je hebt kans dat ze gewoon op vakantie zijn nu. Ik zou het blijven proberen denk ik, via de mail. En anders hebben ze pech gehad, en jij ook.

3. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Toen hij mij gemaild had heb ik gelijk dezelfde dag terug gemaild en ook gezegd dat ik rekening had gehouden met de vakantie.
    Maar mijn nummer stond ook in de mail dus hij had ook kunnen bellen.
    We zullen nog wel wachten er is geen nood aan de man, maar ik zou balen als die kast aan mijn neus voorbij gaat.

4. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Erg vervelend inderdaad.
    Wilde net een soortgelijk topic openen aangezien mp ergernissen topic voor mij onvindbaar is:(

Ik denk dat het inderdaad de vakantie is. Veel mensen gaan er lekker op uit en hebben geen haast.

Ik ben meerdere dingen aan het verkopen via mp en ik vind het wel zo netjes om van me te laten horen bij interesse. Maar mensen reageren niet op akkoordmail bij een bod, doen er dagen over om een afspraak te maken, willen het pas over 2 weken ophalen, willen dat jij het bij hun langs brengt, of besluiten een uur voor afgesproken tijd dat ze het toch ergens anders halen.

Waarom zit je dan op mp als je geen fatsoenlijke afspraken kan maken, zowel voor kopen als verkopen?

Zou trouwens niet via telefoonboek zoeken, als ze het niet willen verkopen is dat hun probleem. Probeer het over een paar dagen gewoon nog eens en anders pech. Blijkbaar willen ze het niet kwijt.

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik had er even overheen gelezen dat er al 1x terug gemaild was door die persoon. Vervelend als het zo gaat. Hoe graag willen ze de kast kwijt denk je dan. Ik denk dat ik dan toch uit zou gaan zoeken waar die mensen wonen waar de kast staat.

6. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Laat ik het nu andersom hebben!
    Ik wil iets kopen, een vouwwagen! Het is precies degene die ik wil hebben en vooral dichtbij! Akkoord met vraagprijs, ze willen er 250 euro meer voor hebben, ok ook goed (anders moet ik meer dan 150 km rijden) en nu hebben ze hem voor een hoger bedrag op mp staan, bieden.... we zijn toch al akkoord.... ahhhhhh

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Ik kreeg een bod op een lamp die ik te koop had staan, stuur direct mail terug. Dat het akkoord is. Nu 4 dagen later nog geen reactie.
    Zo irritant..
    Zelf heb ik op 4 items geboden en mail gestuurd en geen reactie terug... Terwijl ik specifiek om een reactie vraag..
    Pff.

8. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Ik ben ook aan het verkopen en hoef echt niet veel geld voor de spulletjes te hebben. Maar 9 van de 10 kopers laten niks meer horen als je zegt dat het bod akkoord is. Je kan toch gewoon terugmaiken dat je iets anders gevonden hebt? Zeer irritant... Vandaag wordt de bureaustoel opgehaald we zullen zien...

9. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hier ook om een lamp gehad telefoon namen ze niet op app kwam niet binnen en er zat lichtjes spoed achter.
    ik had gesmst kreeg ik een smsje terug we zitten nog 3 weken in frankrijk.
    ik snap niet waarom zulke mensen iets op marktplaats zetten.

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik vind dat ook ontzettend vervelend. Je weet dat je iets op mp zet dan check je toch even elke dag je mail... je wilt verkopen of je wilt het niet

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja hier ook gehad. Op marktplaats iemand gezocht om bij ons in huis te poetsen. Was eigenlijk best met spoed. Ik mail haar, netjes heen en weer gemaild. Zij was nog 2 weken op vakantie maar zou 1 juli terug komen en dan zouden we iets afspreken. Nou ik wou daar wel op wachten. nog 2 weken aangemodderd met het huishouden... ik mail op 2 juli of ze een fijne vakantie heeft gehad en dat ik graag zo snel mogelijk af wou spreken. Heb nog steeds niks gehoord! En daar dus 2 weken op gewacht. Gelukkig nu iemand anders gevonden die mijn huishouden elke week doet.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    huh? Ze willen 250 euro meer dan de vraagprijs?

13. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ja Bizar he!! Nou ze stikken er maar in!! Ik rij nu liever 100 km dan dat ik die vouwwagen koop!

Deel Deze Pagina