Mijn dochter krijgt over 2,5e week een houten poppenwagentje om mee te leren lopen. Ik vind het wel erg leuk om er ook een mooie pop bij te geven. Ik wil graag een pop met een zacht lijfje of helemaal van stof, budget is 25/30 euro!
Een pop van Annabell. Die hebben ook een lief gezichtje. Haha heeft ook mooie stoffen poppen, maar die zijn duurder.
Little babyborn? Kostte geloof ik 17.99 euro. M'n dochter is 11 maanden en al helemaal weg van poppen
Oudste dochter heeft er een van Dille&Kamille, en voor de jongste hebben we die ook alvast maar 1 gekocht. Pop, 40 cm, meisje met sportieve kleren - Dille & Kamille
Ik las ook even mee, mijn meisje wordt ook bijna 1! Vind die van Dille & Kamille wel erg leuk, vooral ook omdat mijn meisje ook een beetje 'stoer' en niet heel 'tuttig' is... Heb 'm meteen op haar lijstje gezet
Lilliputiens Zora baby, geheel van stof je hebt een gekleurd kindje en een blank kindje mij nichtje was er gek op had er ook een die in een tasje/ wieg zat
ik heb deze voor mn dochter, die kreeg ze met kerst (15 mnd) Babypop zacht met extra kleding | Blokker Ze is er nog erg blij mee