Hoi hoi Onze meis is nu bijna 13 maandjes. Overdag is ze een vrolijke meid maar snachts slaat de bui om. ze is vorige week ziek geweest ( koorts, tandjes) maar sinds een paar weekjes is ze zo vaaaaaak wakker in de nacht. Ze gaat om 20.00 uur naar bed en meestal slaapt ze meteen maar soms jengelt ze 10 min voordat ze slaapt. Rond 12 uur s nachts begint het. Ze wordt om de haverklap wakker, en na speentje en aai over der bol slaapt ze weer. Na 10 min weer en zo gaat het Door. Ik doe der vaak bij ons in bed als ik te vaak heen en weer moet lopen maar dan nog wordt ze wakker. Deze nachten beginnen ons op te breken dus heeft er iemand tips?? Is dit weer zo'n fase
Tja dat doen we ook soms maar soms niet. We deden dus 2 weken lang slaaptraning (ze sliep dus nooit door altijd wakker 20x keer per nacht). 2 weken vrij genomen en steeds terugkomen. Na weekje werd ze maar 1 x wakker. Gelijk erna tandjes en verkouden dus weer elk 10min. Nu voelt ze zich beter maar gisteren dus 22.00-01.00 echt elk 5 a 10 min wakker. We hielden het wel steeds terugkomem want sliepen niet. Erna sliep ze tot 08.00 gewoon zonder wakker. Mar ik dacht ook toen nog ern keer en ze komt in bed hihi. Heb verder dus geen tips het is of 20-50x steeds terugleggen of in bed nemen. Sprongetjes of niet weet ik miet zelf geloof ik daar niet in want hier nooit verband gezien en geen enige sprong. We zitten al 14mnd is sprong hihi Succes