Wesley en Demi populairste namen voor asokinderen - Nieuwspaal Wow lekker stemmingmakend artikeltje ik herken bepaalde punten wel die ze noemen..maar vond het toch een bijzonder stukje journalistiek.
Alle voornamen die beginnen met een D zijn asonamen? - David - Dirk - Daan Dat zijn geen asonamen en dat zegt alles over de nieuwswaarde van dit artikel. Maar ik ben stiekem wel heel erg blij dat de namen van mijn zoons niet genoemd worden.
Overigens dragen mijn dochters bijna nooit helemaal roze, en als ze iets roze dragen is het wel gecombineerd met een andere kleur. Ik vind dat echt niks, zo'n wandelende zuurstok.
Natuurlijk zijn er ook andere signalen... dacht ik even dat het toch wel mee viel met het artikel, komt er nog meer nutteloze informatie achteraan. Ik vind het een behoorlijk kansloos onderzoek als dit alles is wat ze kunnen melden
Even doorscrollen naar de andere artikelen op de site, dan zie je hoeveel zout hierbij genomen moet worden. Een cito-toets uit 1986 moet opnieuw gedaan worden, tuurlijk!
Het was in dit geval geen opzet van mij...ik kende de site niet en heb ook niet verder gekeken. Maar door de namen die genoemd werden dacht ik dat het best serieus kon zijn....ik ken 2 demi's en een aantal wesleys...nou laten we zeggen dat het dan niet helemaal uit de lucht gegrepen is, maar ik vond de manier waarop en de toon wel bijzonder vandaar dat ik het plaatste.
Haha oeps, ik zie het nu inderdaad! Nu ik dat weet vind ik het wel grappig, ook het artikel "ik kreeg voor moederdag alleen een stomme tekening"