Mijn zoon is 14 maanden , kan staan maar weigert te lopen. Hij kruipt razendsnel door het huis. Nu is mijn zoon lang + 1 lijn en waarschijnlijk nu nog meer. Ik vroeg mij af wanneer jullie kindjes echt gingen lopen? En dan vooral de mama's met lange kinderen. Mijn zoon was 83,5 cm met precies 14 maanden. Nu weer iets langer vermoed ik
Ik geloof dat kindjes gemiddeld met 18 maanden lopen dus zou me nergens druk over maken. Hij staat dus die stapjes komen vanzelf wel. En zelfs dat kan nog een tijdje duren. Mijn zoontje is 16 maanden en liep heel lang overal langs en probeerde steeds losse stapjes te zetten maar loopt nu sinds een maandje ook echt los.
Met 15 maanden liep zoontje aan de hand, heeft nooit langs meubels gelopen en met precies 18 maanden stond ie op en liep...heeft gewacht tot ie zeker wist dat ie kon lopen. Met 14 maanden was ie 81 cm en met 18 maanden 85 cm maar de connectie tussen lengte en leren lopen mis ik denk ik
Hier twee lange dochters die (héél) laat waren: met 2 jaar en met 2,5 jaar. Dus voor ons is het waar. Maar het zijn ook gewoon niet zulke motorische wondertjes hoor...
Ik was een ukkie (ben ik nog ) en liep pas met 18 maanden. Dus die theorie kan de deur uit haha. Maar mijn dochter loopt sinds een paar weken los, sinds deze week ook echt stabiel en buiten aan de hand.
Ik ken de theorie ook niet hoor. Denk ook niet dat het klopt. Hier dl op de +2 lijn qua lengte en liep met 14 maanden.
hier bijna 14mnd en loopt niet los, en dat zie ik dr ook nog niet doen eigenlijk. ze loopt prima langs meubels maar loslaten ho maar. overigens gaat ze ook heel beheerst weer zitten als ze merkt dat ze staat en niks vast heeft. ze zat qua lengte +2 en gewicht +1 (11mnd was iets van 78.5 cm en 9.3kilo)
Herkenbaar. Mijn dochter van 15 maanden (ook op de +1 lijn) was met 14 maanden 80 cm en staat wel, loopt langs tafel en als ik haar tegen over me zet stapt ze los naar me toe, maar ze weigert zelf te gaan staan of lopen. Hier kruipt ze ook razendsnel haha. Zou het leuk vinden als ze ging lopen maar maak me niet druk want ze kan het wel, nu nog willen
Gemiddeld lopen de kindjes met 18 maanden,mijn middelste was met 14 maanden 83cm en 13 kilo en liep met 11 maanden al. Ieder kind op zijn eigen tempo,ze gaan lopen als ze dat zelf willen...
Mijn zoontje ging pas met 8 maanden zitten zelf en met 10 maanden kruipen maar met 12 maanden liep hij los! Hij is wel een kleintje . Nu bijna 24maanden en 88cm.
Hier liep ze met 12 maanden voor het eerst rond de tafel. Met 13,5e maand liep ze los. Ze is wel een kleintje, volgt de -1 lijn.
Hier ren lange dochter... bijna 18 maand... loopt niet los. Wel aan bank rn babywalker en sinds kort ook aan de hand.. pffff van mij mag het gebeuren.. stuk makkelijker heb nog een ukkie van 3.5 maand
Ze trokken op tot staan en gingen vrijwel direct overal langslopen met 8 maanden hier, maar los lopen duurde resp tot 15 en tot 13 maanden. Lengte heeft er niets mee te maken, met gaan lopen. Staat er echt totaal los van