Hallo allemaal, Ik moet voor mn nichtje van 2 iets van Baby Born kopen voor haar verjaardag. Nu heb ik zelf 3 jongens , dus echt werkelijk geen flauw idee, wat leuk is. De pop heeft ze al.... Verder niks, WAT is echt aan te raden? Graag advies van meidenmoeders haha Driewieler??? Thankssssss
Vraag anders aan haar moeder wat ze graag wilt hebben. Verzorgingsproducten zijn leuk, net als kleertjes maar misschien heeft ze dit al.
Weet niet of je al een kado hebt gekocht, maar hier is de kinderwagen echt DE hit. Als ik met S. ga wandelen neemt L. haar baby ook mee. Zo schattig!
tip op aliexpres zijn immitatie babyborn producten veel goedkoper zoals kleertjes enz. Voor dat geld heb je 5 setjes kleding voor wat je bij bart smit 1 setje hebt.
De luiers! Die zijn hier ook echt een hit, continu krijgt de baby een schone luier haha! het badje, kinderwagentje,kinderstoel ook leuk! Hier ook een schattig kledingsetje met tutu en zonnebril.
Ik vind de luiers van Baby Born erg duur. Je kan ook echte luiers kopen voor een prematuur, die hebben dezelfde maat maar zijn goedkoper. -x- Mooiezomer
Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress https://www.aliexpress.com/item/32804046776/32804046776.html Ik heb toevallig vorige keer een pakje besteld. Zijn nog leuk ook
De luiers maat 0 van Kruidvat past de baby Born en het scheelt enorm in de prijs. Alieexpress heeft inderdaad veel goedkope poppenspullen alleen kan de verzending een aantal weken duren en de kwaliteit is niet altijd goed maar daar betaal je voor.