Hi Meiden! Ik zit met een "dingetje" en ben opzoek naar creativiteit qua namen!Mijn voornaam is Nikki Lee. Nu noem ik mezelf eigenlijk altijd Nikki, maar ik hoor zo vaak mensen zeggen Nikki Lee is juist zo apart/leuk etc etc. Nu zit ik te denken; als we een meisje krijgen lijkt het me leuk (ook voor mn ouders) om als tweede naam Lee mee te geven. Alleeen bij geen enkele naam die we tot nu toe hebben staat Lee erachter leuk. Dus ik dacht voordat ik ons eigen lijstje met favorieten namen ga opnoemen; Benieuwd waar jullie mee komen We zijn zelf van de kortere, makkelijke, geen top 10 namen. Alvast bedankt voor de gene die mee willen denken! Ps; zelf sterk het gevoel dat het een meisje word, ook nav NUB en antwoord van echoscopiste, vandaar de vraag puur voor meiden! Maar als jullie jongens versies hebben; ook van harte welkom, niks is nog zeker tenslotte hihi!
Leuk om zo'n traditie door te zetten. Eigenlijk vind ik veel twee lettergreep namen eindigend op a of I wel passen bij Lee. Bijv.: Nova Lee Nora Lee Tirza Lee Mara Lee Dani Lee Yara Lee Tara Lee Jentle Lee Jenny Lee Jamie Lee
Rosa Lee Dana Lee Novy Lee Pippa Lee Faye Lee Niva Lee Maja Lee Teddy Lee Zoë Lee Norah Lee Vere Lee Farah Lee Ivy Lee Caro Lee Emmy Lee
Dank voor jullie leuke reacties, zitten zeker een aantal potentiële tussen! Alleen klinkt Nikki Lee voor mij "normaal" de rest zal even wennen zijn en een kwestie van vaak zeggen!
Wat grappig dat je Pippa noemt! Zo heet onze hond! Die noem ik vaak genoeg Pippa Lee als ze niet wil luisteren
Sadie Lee Macy lee Dana Lee Demi Lee Dewi Lee Jackie Lee Brandon Lee Bradlee Dani Lee Jaylen Lee Jason Lee Mason Lee Evan Lee
Dank jullie wel! Grappig om te zien dat je zelf op een gegeven moment niet verder komt of blijft hangen bij bepaalde namen, en dat andere er dan zo een paar totaal nieuwe leuke opties in gooien!
Amy Lee Anna Lee Ava Lee Demi Lee Ella Lee Eva Lee Hannah Lee Iris Lee Juna Lee Lora Lee Luna Lee Mara Lee Nina Lee Nora Lee Pippa Lee Quinta Lee Rava Lee Rosa Lee Sarah Lee Senna Lee Tara Lee Tessa Lee Vera Lee
Hier zwanger van een kleine meid maar mocht dit een jongen geweest zijn dan zou hij Lewis Lee heten... Nu het een meid wordt hebben we een andere tweede naam gekozen omdat die ook al jaren vastligt voor een meid...