Dit kan toch niet waar zijn?!

Discussie in 'De bevalling' gestart door MissOngeduld, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissOngeduld

4 jul 2008
    16
    0
    0
    Sorry, maar ik moet echt even mijn verhaal kwijt...

Vanaf dat ik 24 weken zwanger ben, moet ik al rustig aan doen i.v.m. vroegtijdige weeen. Met 27 weken heb ik voor het eerst in het ziekenhuis gelegen: weeenremmers en injecties om de longetjes van het kindje te laten rijpen. Het zou nl geboren gaan worden. Gelukkig hebben ze de weeen kunnen stoppen. Daarna volgden echter nog veel meer bezoekjes aan het ziekenhuis en zelfs ook nog een opname. Maar elke keer bleef de baby lekker in mijn buik zitten!

Ik was dus erg opgelucht toen ik afgelopen woensdag de 37 weken haalde. Nu mocht het eindelijk gewoon lekker geboren worden! Door al het gedoe was ik het zwanger zijn best wel een beetje zat. Daarom was ik vrijdagochtend zo ontzettend blij dat mijn vliezen spontaan braken!

En nu? Bijna 36 uur verder en geen wee te bekennen......Dit is toch niet te geloven?! Al weken loop ik met weeen terwijl dat nog niet mag. En nu mag het eindelijk: blijven ze weg!

Gisteravond en vanochtend een ctg laten maken. Gelukkig is alles goed met het kindje. Morgenochtend moet ik weer terug. En als het niet vanzelf begint, gaan ze maandag inleiden. Dan loop ik dus al meer dan 72 uur met gebroken vliezen!

En ik ben zo moe..........

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb ook langdurig met gebroken vliezen gelopen bij de 1e, uiteindelijk kwamen ze toch op gang spontaan. het kan dus nog ;) ik hoop voor je dat het spontaan weer verder gaat, dat lijkt me fijner dan inleiden. mijn beebje kwam trouwens ook te vroeg, 36,5wk en ook veel last van veel te vroeg weeen enzo.

een troost voor een eventuele 2e, ze hadden bij deze zwangerschap verwacht dat de 2e ook te vroeg zou komen (zelfde klachten, veel te vroeg weeen etc), maar zoal sje ziet heb ik bijna de 41 weken gehaald ;)

heel veel sterkte toegewenst, hoop dat we snel kunnen lezen dat je kleintje er is!

3. MissOngeduld

4 jul 2008
    16
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie! Ik weet dat het nog kan gebeuren en daar hoop ik dan ook echt op! Heb gelukkig wel wat meer last van harde buiken dan gister.....
    Over een 2e denk ik absoluut niet na! Pas als mijn man zwanger kan worden, komt er een 2e hahahaha

Jij ook nog heel veel sterkte!

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou dan maar hopen dat t geen voorspelling is van de eigenwijsheid van je kindje :p
    Meis ik hoop dat t toch nog begint en je lekker op eigen kracht je kindje kan laten komen.
    Maar mocht dat niet zo zijn (en ook als t wel zo is natuurlijk) wens ik je heel veel succes en sterkte.
    Hoe dan ook...het zit er iig aan te komen nu!

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    misongeduld, dat zei ik ook hoor haha, dat de 2e er zou komen als mn man em baren kan :D maar niks zo veranderlijk als een vrouw ;)
    nu weet ik ook al zeker dat ik na deze bevalling heel lang ga roepen NOOOOOIT weer, terwijl ik ook weet dat het mogelijk is dat ik uiteindelijk toch wel graag een 3e zou willen ;)

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    OOOWW, wat zal je balen!
    Ik ben zelf drie weken terug ingeleid. Ook wegens langdurig gebroken vliezen. Ze is uiteindelijk na 68 uur geboren. Ik vind het wel vreemd dat ze je langer dan 72 uur laten rondlopen hoor.

Ik weet niet of je al van plan was in het ziekenhuis te bevallen, maar ik vond het achteraf heerlijk. Het klinkt heel simpel, maar probeer je een beetje aan de situatie over te geven.

7. Hoe is het nu?

8. MissOngeduld

4 jul 2008
    16
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Uiteindelijk hebben ze me zondag ´al´ ingeleid. Helaas kwamen er toen nog steeds geen pijnlijke weeen. Achteraf bleek dat niet zo vreemd, want mijn vliezen zaten er onder nog voor. Het bleek dat ik een hoge vliesbreuk had. Na het doorbreken van mijn vliezen kwamen de weeen goed op gang. Dat heb ik geweten! Om 14.45 uur begon het en om 18.22 uur ben ik bevallen van een supermooie dochter!
    Na wat opstartproblemen is ze sinds gister weer thuis uit het ziekenhuis. Het is zo´n scheetje! Ben zo blij met haar!

9. een hele dikke proficiat! Geniet ervan!

En nu nog een nieuwe banner... ;)

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ik had precies hetzelfde, ook een hoge vliesbreuk!

Van harte gefeliciteerde met jullie super mooie dochter!!
    Lekker genieten nu!

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje!

Deel Deze Pagina