Ik lees veel hier over slaapproblemen en verlatingsangst met 8 maanden. Maar is het echt zo erg??? Ik ben ongeveer 1 a 1,5 uur bezig om mijn zoontje in bed te krijgen en dan hij slaapt... Ik ben nu echt wanhopig onderhand! Zodra we naar de slaapkamer lopen gaat hij al huilen... In bed leggen is het krijsen...zich optrekken aan bed, door het bed rollen ( krijsend ) Ik heb al geprobeerd om bij hem aan bed te zitten, op een stoel in de kamer te gaan zitten, weglopen, even laten huilen, om de zoveel minuten binnen komen, eruit huilen troosten erin doen weer, op mij slapen dan in bed leggen, naar beneden doen en na 15 min weer naar bed, bij ons in bed slapen, over zijn gezichtje/rugje, kontje aaien. Niks werkt. Mijn vriend kan helemaal niet tegen het huilen dus sta er alleen voor maar word erg onderhand ook gek van. Is dit normaal? We lopen namelijk ook in het ziekenhuis hem ivm buikpijn...maar ging eigenlijk best goed afgelopen tijd...en vind dit een ander huiltje dan bukpijn. Maar is het normaal dat hij zo krijst en zo lang krijst? Ik doe hem pas echt naar bed als hij moe is (oogjes vrijven )Maar word er echt moe van nu...