Hardlopen met kinderwagen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Ukkie1, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ha allemaal

Ik wil weer gaan beginnen met hardlopen, ditmaal met zoonlief samen. Ik las t e.e.a over de easywalker en over de urban mountain wagen.
    Wat zijn jullie ervaringen, zowel met hardlopen met wagen als met deze wagens?

Groetjes

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik loop/liep veel hard achter de kinderwagen. Maar geen ervaring met de genoemde merken.

3. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ik deed het ook maar dan met de Mutsy Evo. Heerlijk!

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.106
    113
    Ik doe het regelmatig, maar geen ervaring met de wagens die jij noemt.

5. OemAdam

OemAdam Lid

19 okt 2015
    45
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik deed het met een stokke kinderwagen

Ging prima alhoewel lopen zonder wagen toch wel lekkerder is haha

6. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik loop regelmatig met de Easywalker sky. Ideaal, luchtbanden en extra vering, en wat ik belangrijk vind dat het voorwiel zowel vast als in zwenkstand kan staan.

Een vast voorwiel hardloopt veel rustiger. En voor dagelijks gebruik is een zwenkwiel weer prettig.

Overigens kan je een wat oudere Easywalker sky voordelig op marktplaats kopen. :)

7. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Dank!! Easywalker it is, 60 euro!! Daar kan ik nog eens wat voor proberen. Morgen ophalen 😎😎 voel me een echte moeder dan, haha, hardlopen achter de wagen

8. koek

koek Actief lid

23 mrt 2012
    311
    37
    28
    NULL
    NULL
    tof! kies in het begin gewoon een handige route, ik vond het echt even wennen qua arm spieren :) lange rechte stukken waarbij de weg ook nog eens vlak is vond ik het fijnst.
    Ik vind het nog steeds heerlijk,man rent ook, mijn oudste gaat inmiddels op de fiets mee, jongste in de wagen ( mountain buggy hier). Ik vind het heerlijke momenten.

9. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ha Koek, leuk omte horen!! Bedankt voor de tip. Goede paden om te rennen hier in de buurt. Indd vlak en recht! Ben benieuwd!!

10. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wij hebben de urban jungle mountain buggy. Perfecte wagen om mee te lopen/ hardlopen / skaten etc. Ook in het bos (ok, het skaten niet dan ;) ). Wat ik een groot voordeel vind, is dat ze héél lang prima in de kinderwagen kunnen. Zeker t/m 4 jaar zitten ze er mooi in. Ideaal als je een rondje wil hardlopen en ze geen zin hebben om op hun (loop)fiets mee te gaan. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de maxi cosi kinderwagen, waar een beetje groot kind met 2 jaar al niet meer mooi/ fijn in zit.

Deel Deze Pagina