hulp gevr clomid gebruikers!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door koesterhoop, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ik heb een vraagje ik heb in de maand september voor het 1ste clomid gebruikt, nu ga ik even de datums er bij zetten

12/09 ongi
    15/09 5dagen 50mg clomid
    24/09 spuitje pregnyl
    2/10 bloed laten trekken "de waarde van iets was niet zo hoog als ze had moeten zijn verw8en" maar er was een kleine kans zei gyni tss haakjes

nu mijn vraag ik heb normaal voor gebruik van clomid een korte cyclus nu ben ik nog steeds niet ongi geworden ik zit normaal tss de 22 a 25 dagen nu zit ik al aan 27 kan dit zijn door de clomid? dat mijn cyclus langer word?

hoop dat jullie me wat uitleg kunnen geven.......

2. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    niemand?

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Jazeker, mijn cyclus werd ook langer door Clomid. Gemiddeld 34 dagen. Kan dus nog alle kanten op gaan.

4. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ok dank je voor je reactie

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je progesteron is nagekeken om te kijken of de waarde hoog genoeg is, neem ik aan. Een waarde van minimaal 20-30 wil zeggen dat je een goede eisprong gehad hebt.

Volgens jouw gyn was de waarde niet goed. Wat betekent dat je geen eisprong gehad hebt, de Clomid is dus niet aangeslagen. Geen eisprong betekent ook geen menstruatie. Dus dan is het logisch dat je niet ongesteld wordt.

6. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    dat heb ik nog nooit gehad....
    ik menstrueer altijd elke maand zonder clomid dan had alleen een korte cyclus, "de gyni zei dat ik trg opnieuw met clomid moet beginnen dus ik ga er dan wel van uit dat ik zal menstrueren niet??"

ps: heb wel ongi buikpijn

Deel Deze Pagina