Goedemorgen dames, Ik wil hier even mijn verhaal doen en ik hoop dat ik er iets positiefs uit kan halen. In 2011 ben ik na de eerste poging zwanger worden direct zwanger geworden. Ik ben bevallen van een hele mooie lieve gezonde dochter. Al na een maand of vier zijn wij begonnen met het proberen zwanger te worden van ons tweede kindje. Na een paar maanden werd ik zwanger, dit is geëindigd in een missed abortion bij 5,5 week, waar ik bij de echo met 10 weken achter kwam. Dit bleek een tweeling. Ik ben toen gecurreteerd. Een paar maanden daarna werd ik opnieuw zwanger, en bij zes weken kwam de miskraam opnieuw op gang. De gyn zag echter helemaal niets in mijn baarmoeder zitten, dus is het ook waarschijnlijk al heel vroeg misgegaan. Vlak erna had ik weer een positieve test in handen, maar twee dagen later werd ik alsnog ongesteld. Nu zou ik ruim 5 weken zwanger zijn. Afgelopen vrijdag had ik in mijn inlegkruisje heel licht bruine afscheiding. Gisteren niks en sinds vannacht alleen met afvegen roze verlies. Vrijdag kon ik voor een echo terecht bij het ziekenhuis, maar ze zagen alleen een vruchtholte. Dat hoorde bij de termijn zei ze en het kan ondanks het bloedverlies nog alle kanten opgaan. Daarom mag ik volgende week maandag opnieuw voor een echo komen. Ik probeer voor mijn kindje positief te zijn, maar vind het erg moeilijk. De angst is erg groot dat dit opnieuw een miskraam wordt. Ik wilde dit even kwijt, ik hoop dat iemand mij iets positiefs kan geven.
Pfft, wat spannend, vooral gelet op je vorige zwangerschappen. Ik leef met je mee! Vroeg in de zwangerschap wat bloedverlies komt regelmatig voor. Ik hoop dat het helemaal goed komt! Dikke knuffel!
Dankjewel Marrie28, wat een lief berichtje! Ik zit idd in spanning, maar zoals mijn moeder zegt: iedere dag die goed gaat is weer een dag, en zo moet ik het denk ik maar zien. Maar jeetje... Wat duurt een dag dan lang!