Een dankwoord ( mama van Romy )

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ilona1986, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Lieve allemaal.

Helaas weet ik mijn wachtwoord niet meer van mijn ander account, en kan ik geen nieuw wachtwoord opvragen omdat ik het geregistreerde e-mailadres niet meer in gebruik heb ( volgen jullie hem nog ) :D

Maar hier ben ik dan weer !
    De mama van kanjer Romy, het wonderkind waar wij zo trots op zijn !
    Romy die door alle artsen was opgegeven, het meisje waar geen hoop meer voor was.
    Maar dat mooie meisje was enorm sterk en heeft gevochten voor haar leven.

We hebben nog een hele lange weg te gaan, en de verwerking is nu pas begonnen.

Jullie lieve kaarten, de lieve woorden en alle kaarsjes die jullie voor Romy en ons gezin hebben gebrand hebben ons door heel de ziekenhuisperiode ( half jaar ) heen gesleept.

Helaas kunnen de artsen ons niet garanderen dat we dit nooit meer gaan meemaken.
    Elke dag leven we met een grote angst, maar ondanks alles proberen wij echt weer te genieten ( dit gaat alleen nog niet zorgeloos )
    We hebben het normale leven weer opgepakt, en Romy gaat nu 2x per week naar de peuterspeelzaal op het revalidatiecentrum. Daar krijgt ze ook therapie.

We weten inmiddels ook voor bijna 99% zeker dat Romy schade heeft opgelopen aan de hersenen door zuurstoftekort.
    En klap in het gezicht, maar we zijn al zo ontzettend dankbaar dat we haar terug hebben mogen krijgen.

De artsen hebben ons telkens verteld dat als romy ooit al wakker zal gaan worden, ze een kasplantje zou worden.
    En moet je haar nu toch zien, ze loopt wel moeilijker en onstabiel en valt z'n 20x op een dag.....maar ze loopt !
    Haar kwebbeltje is weer als vanouds, en die wijsheid heeft ze ook nog steeds. wat zijn wij blij dat we in haar bleven geloven !!! en dat doen we nog steeds elke dag ;)

Liefs,
    Ilona

2. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Oeps :D
    Verkeerd geplaatst, moet naar peuter/kleuter toe.....is er een modje die dit even voor mij wil doen :)

3. adi

adi Niet meer actief

Hoi Ilona, wat fijn om te lezen dat het nu zo goed gaat met romy. En het is heel begrijpelijk dat je nooit meer zorgeloos zult zijn, zon gebeurtenis verandert compleet je leven. maar je dochter heeft bewezen dat ze een enorme portie kracht en overlevingsdrang heeft.

Wij hebben zo ontzettend veel respect voor jullie!

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super fijn dat jullie meisje zich er toch doorheen heeft geslagen!! Hele dikke knuffel voor jullie gezinnetje

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hey wat goed om van je te horen. Nog beter om te horen dat jullie sterke meid zich er zo goed door weet te slaan. Geweldig gewoon! Jullie en in het bijzonder jullie kleine vechter heeft toch wel een bijzonder plekje in onze harten gekregen. Wie had durven denken dat Romy er nog zo sterk uit zou komen. Nog een lange weg te gaan maar jullie zijn zo sterk, zo vol van kracht, liefde en doorzettingsvermogen. Dat moet goedkomen.

Liefs

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat!! Jullie hebben zo enorme rottijd achter de rug, maar moet je eens kijken wat voor vechter jullie dochter is.
    Heel veel sterkte met het verwerken van alles, en jullie normale leven als gezin weer op te pakken.

7. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Het is ongelovelijk hoe sterk jullie dochter is, maar ook hoe sterk jullie zijn. Nu mag je even loslaten en genieten.
    Ik wens jullie alle goeds en gezonds en ik zal jullie blijven volgen.

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wat geweldig om een berichtje van je te lezen en wat een sterke dochter heb je toch.

9. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Fijn om te lezen! Tijd om, ondanks de zorgen die zullen blijven, te genieten! Wat een kanjer van een meid hebben jullie!

10. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Super om te lezen! Wat een doorzetter is ze toch, en jullie ook!
    Dikke knuffel voor allemaal

11. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie dochter is een wonder. Wat fijn om te lezen dat jullie ondanks alles weer proberen de draad op te pakken. knap hoor!

12. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O wat fijn om weer wat te horen! Jullie meisje is een kanjer!

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Fijn dat het weer zo goed gaat met Romy!
    je vraagt je toch af hoe het met jullie meisje gaat.

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Wauw wat fijn! Echt een sterke dame hebben jullie!

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wat fijn om iets van jullie te horen! En wat een mooi bericht ook..!

16. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Wat fijn om te lezen dat het nu zo goed gaat met jullie mooie, stoere en sterke meid!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst :)

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Wat geweldig! kippenvel tijdens het lezen. Echt super dat ze er zo goed doorheen is gekomen, logisch dat de zorgen nog niet weg zijn en dat de verwerking ook nu een beetje komt. Maar ze is er nog en ze loopt!! wat goed. Ik hoop dat ze motorisch nog wat sterker word omdat het voor haar gewoon wat makkelijker is dan.

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Super om wat te lezen. Veel sterkte en ik hoop dat jullie straks steeds meer redenen zullen hebben om vertrouwen te krijgen in Romy's gezondheid.

20. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Heel veel respect voor jullie en geef Rome maar een dikke knuffel, die sterke meid verdient het!

Deel Deze Pagina