Mag ik ook aansluiten? 😭 Maand nummer 17 gaat waarschijnlijk ook weer voorbij zonder dat het gelukt is. Baal er ontzettend van mede omdat ik dit jaar alweer 38 word. Las dat een paar van jullie ook al een kleintje hebben. Hier ook zoon van bijna 3 en dat was binnen 2 maanden raak. Onbegrijpelijk dat het nu zo lang duurt. Mocht hier een clubje uitkomen dan praat ik graag mee over de frustraties en tips! Succes allen!
Jep, getest.. eerst zag ik niks. Toen zoontje aangekleed en zelf gedoucht en toen keek ik weer, zag ik dit. Een foto is de originele, andere is scherpgesteld. Maargoed zal wel weer vals zijn.
Ik denk om en nabij half uurtje later. Nu zit ik weer te dubben of ik met utro door moet gaan. Assistente ging overleggen dus ik hoor t nog. Ik ga er echt vanuit dat ik niet zwanger ben. Maar zo'n streepje is verwarrend. Anders had ik gedacht van ik zie t wel... maarja mijn menstruatie word nnu dus uitgesteld door de utro.. en wil er niet mee doorgaan als het toch niks is..
ik zie op allebij een streepje hoor zou wel raar zijn als ze allbij vasl zijn zonder te turen zie ik ze hopen dat ze mooi oplopen
Zie het streepje ook... heb geen ervaring met utro, maar misschien toch even door en morgen nog een keer testen? Ga in ieder geval heel hard voor je duimen!!
Ik breek even in hoor meid, echt nog niet stoppen!!! Zou zo zonde zijn. Wat zijn die paar daagjes nou nog... Je gaat echt balen als je stopt en je blijkt nu wel zwanger. De streepjes staan er echt. Heb je al nieuwe test gedaan? En wat zei het ziekenhuis?
De testen zijn op dus nog niet getest haha. Ook nog niks van ziekenhuis gehoord. Zal er zo achteraan bellen. Hectisch dagje vandaag pff
Gyn zegt dat ik maar moet stoppen want uit mijn verhaal denkt ze dat het geen zwangerschap is. Mja misschien dat ik vanavond nog neem en nog keer ga testen en als die niet duidelijker is dan pas stoppen. Zei assistente ook. Ze kunnen niks met zekerheid zeggen. Pff vermoeiend dit.. wat moet ik nou?
Ik zou als ik jou was nieuwe testen gaan halen en die binnen afleestijd bekijken. Afhankelijk daarvan beslissen wat je doet. Ik persoonlijk zou liever onnodig (achteraf gezien) een paar dagen extra utro gebruiken dan te vroeg stoppen. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. Maar ik zou voor mezelf denken het duurt allemaal al zo lang dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij. Sterkte en wijsheid toegewenst in ieder geval!
Zit op zo'n 15 dpo nu. Dinsdag was test nog helemaal wit. Ik ga echt nergens vanuit. Mja zal nog een keertje testen
Ik zou ook niet stoppen!! Ben het met Manaolana eens, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij. Morgenochtend opnieuw testen met kv 2 v 5.
Doe ik!! Just in case... zal morgenochtend weer een testje doen. Als die wit is kan ik morgen met gerust hart de utro laten staan. Gelukkig heb ik genoeg bollen meegekregen haha.