Zo verdrietig, ik weet het niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby dream, 7 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa79

lisa79 Lid

17 jan 2011
    63
    14
    8
    Vrouw
    Mag ik ook aansluiten? 😭 Maand nummer 17 gaat waarschijnlijk ook weer voorbij zonder dat het gelukt is. Baal er ontzettend van mede omdat ik dit jaar alweer 38 word. Las dat een paar van jullie ook al een kleintje hebben. Hier ook zoon van bijna 3 en dat was binnen 2 maanden raak. Onbegrijpelijk dat het nu zo lang duurt. Mocht hier een clubje uitkomen dan praat ik graag mee over de frustraties en tips! Succes allen!

2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Jep, getest.. eerst zag ik niks. Toen zoontje aangekleed en zelf gedoucht en toen keek ik weer, zag ik dit. Een foto is de originele, andere is scherpgesteld. Maargoed zal wel weer vals zijn.

Bijgevoegde bestanden:

3. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    ik zie ook iets op de bovenste foto..

4. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    He babydream! Ik zie op beide fotos iets, ik hoop het zo voor je! Ik blijf je nog even volgen :)

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik zie ook iets! Na hoe lang zag je het?

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Stom he Lisa. Je raakt er bijna moedeloos van soms.

7. Baby dream

Ik denk om en nabij half uurtje later. Nu zit ik weer te dubben of ik met utro door moet gaan. Assistente ging overleggen dus ik hoor t nog.
    Ik ga er echt vanuit dat ik niet zwanger ben. Maar zo'n streepje is verwarrend. Anders had ik gedacht van ik zie t wel... maarja mijn menstruatie word nnu dus uitgesteld door de utro.. en wil er niet mee doorgaan als het toch niks is..

8. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ik zie op allebij een streepje hoor
    zou wel raar zijn als ze allbij vasl zijn

zonder te turen zie ik ze hopen dat ze mooi oplopen

9. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Zie het streepje ook... heb geen ervaring met utro, maar misschien toch even door en morgen nog een keer testen? Ga in ieder geval heel hard voor je duimen!!

10. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Oeh, ik zie duidelijk een streepje. Morgen misschien nog een keer testen?

11. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik breek even in hoor meid, echt nog niet stoppen!!! Zou zo zonde zijn. Wat zijn die paar daagjes nou nog... Je gaat echt balen als je stopt en je blijkt nu wel zwanger. De streepjes staan er echt. Heb je al nieuwe test gedaan? En wat zei het ziekenhuis?

12. Baby dream

De testen zijn op dus nog niet getest haha. Ook nog niks van ziekenhuis gehoord. Zal er zo achteraan bellen. Hectisch dagje vandaag pff :p

13. Baby dream

Gyn zegt dat ik maar moet stoppen want uit mijn verhaal denkt ze dat het geen zwangerschap is. Mja misschien dat ik vanavond nog neem en nog keer ga testen en als die niet duidelijker is dan pas stoppen. Zei assistente ook. Ze kunnen niks met zekerheid zeggen. Pff vermoeiend dit.. wat moet ik nou?:(

14. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik zou als ik jou was nieuwe testen gaan halen en die binnen afleestijd bekijken. Afhankelijk daarvan beslissen wat je doet. Ik persoonlijk zou liever onnodig (achteraf gezien) een paar dagen extra utro gebruiken dan te vroeg stoppen. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. Maar ik zou voor mezelf denken het duurt allemaal al zo lang dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij.

Sterkte en wijsheid toegewenst in ieder geval!

15. Baby dream

Je hebt gelijk.. is morgenochtend testen dan het beste?

16. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Zou ik doen, hoeveel dpo is het nu?

17. Baby dream

Zit op zo'n 15 dpo nu. Dinsdag was test nog helemaal wit.
    Ik ga echt nergens vanuit. Mja zal nog een keertje testen

18. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Ik zou ook niet stoppen!! Ben het met Manaolana eens, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij. Morgenochtend opnieuw testen met kv 2 v 5.

19. Baby dream

Doe ik!! Just in case... zal morgenochtend weer een testje doen. Als die wit is kan ik morgen met gerust hart de utro laten staan. Gelukkig heb ik genoeg bollen meegekregen haha.

20. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Ja precies!! Just in case ;)

Deel Deze Pagina