Precies . Ik weet dat je er echt een beetje doorheen zat deze maand, maar zet hem op je kan het nog ff hoor!!
Hmm ook zo lekker dit. Ik had zelf vandaag geen tijd om naar de winkel te gaan dus is vriendlief vanuit werk langs kv gegaan. Waren er geen 2v5 meer....dus heeft hij de plustesten meegenomen... heb die ook gebruikt bij mijn 2 eerdere zwangerschappen. Maar weet dat die mindet gevoelig zijn. Kan er ook nog wel bij. Pff. Zijn die testen gewoon op.
Deze gevoelige dipstick (10 staat erop) is omowit.. action vanmorgen wit.. Denk toch echt dat kv indroog was.
ja denk het dus ook... hier word ik zo onrustig van.. wel of niet stoppen met utro? meningen zijn erover verdeeld. Maar wil eigenlijk niet doorgaan terwijl het toch geen nut heeft... wil ook zo snel mogelijk een nieuwe cyclus...
Ik heb nu al twee maanden achtereen dergelijke testen van kv gehad met een tuurstreepje ruim na afleestijd en beide keren vals alarm, ik werd bij beide twee dagen later dan normaal ongesteld. Maar je kunt het altijd morgenochtend nog even een keer proberen en aan de hand daarvan je beslissing nemen toch? You never know! Vanmorgen niet meer getest want ik ging vanmorgen naar het toilet en toen kwam er een straaltje helder bloed uit, dus menstruatie is dag eerder gekomen dan normaal. Deze maand dus weer voorbij met dit keer een cyclus van 27 dagen op naar ronde 15 (of 16, ben de tel een beetje kwijt...)
Wat ontzettend balen Sandra sterkte! Hier witte test vanochtend. Dus vanavond laat ik de utro staan en hopelijk snel ongesteld...
Ja, volledig doorgezet. Nu hopen dat het niet te lang duurt. Ovulatietestjes in de aanslag....nog ff nieuwe cb digitale ovutesten bijkopen deze week en loss gehts
That's the spirit ! Die van z&k zijn trouwens een stuk goedkoper, gebruik ik ook, anders wordt het zo duur . Mijn menstruatie doet de laatste tijd raar. Eerst twee dagen half doodbloeden en dan is het ineens voorbij om vervolgens twee dagen later weer heel licht terug te komen. Hopelijk hebben we allemaal meer geluk in de aankomende ronde!
Wat jammer Sandra Ik gebruik de testjes van 2besure. Zijn volgens mij nog goedkoper dan Z&K. Bevallen prima gebruik als controle de cb. Hier net het eerste geelbruine slijm gespot! Wel erg blij mee, want niet zwanger én geen menstruatie is ook zo zinloos... Krijg ook wat meer krampen dus menstruatie zal nu snel doorzetten!