Waarmee stoppen bedoel je Lizzy? Ik ben met de utrogestan gestopt om menstruatie door te laten komen. Dat is nu gelukt.. Flink aan het bloeden, verloor net ook behoorlijk wat baarmoederslijmvlies.
Ik gebruik ook de strips van z&k maar die geven bij mij eigenlijk nooit een knaller.....ik heb eigenlijk altijd een tweede streepje die een klein beetje donkerder word maar niet noemenswaardig groot verschil. Dus gebruik rond de cruciale dagen de cb voor de echte zekerheid. Fijn dat je mensteuatie nu doorkomt, kun je door naar de volgende ronde (helaas, dat dan weer wel).
Och, dat is ook irritant zeg, wat z&k betreft... Hier ondertussen alweer op cd 10. Ben benieuwd wanneer ik nu weer een eisprong krijg.
Hoe is het hier? Ik had gisteren (21 februari) een smiley, en hebben het de 19e en de 21e gezellig gemaakt . Vanavond ook nog een keer en dan maar weer hopen dat het eindelijk raak is deze maand....
Succes Sandra! Hier vanaf morgen denk ik starten met ovulatie testen. Wil iets eerder beginnen, want stel dat ei eerder komt door de utro... wel weer veel zwangerschapsaankondigingen in mijn omgeving de laatste tijd. Valt me best zwaar. Dus soms even een off-day, en daarna weer vol goede moed verder.. moet toch proberen positief te blijven.
Ah spannende tijden weer Sandra! Hierr ook weer een vroege eisprong, hiephoi! Weer op het wachtbankje. Volgende week weer naar kliniek, hopelijk dan weer een volgende stap nemen. He gets Baby dream, dat is toch ook weer zwaar he, elke keer . Hopelijk snel een knaller op je testen, dan gebeurt er in ieder geval bij jou ook weer iets en maak je weer kans.