We hadden hem al een dag niet gezien en ik had hem net bij amivedi en de dierenambulance als vermist opgegeven... 2 uur later belden ze al, ze hadden hem naar de dierenarts gebracht en het was niet goed... Ik was al op mijn werk, ben door mijn vriend opgehaald en we zijn snel naar hem toe gegaan.... Hij had hersenletsel, was heel erg onderkoeld en zijn achtehand was gebroken, we hebben hem direct in laten slapen, ik kon het niet aanzien..... Hij heeft ons gelukkig nog even herkend toen we bij hem waren... We hebben hem meegenomen en in onze tuin begraven, zo is hij toch nog een beetje bij ons... Maar ik ben er zo kapot van, we zijn bezig met icsi voor een kindje, maar mijn dieren, dat zijn nu mijn kinderen en ik mis hem zo... Ik moest het ff kwijt, ik zit nu op mijn werk, maar ik kan me helemaal niet concentreren, heb helemaal geen zin om te praten.....
Mijn diertjes zijn ook echt mijn kindjes.. kan je helemaal begrijpen. Rot voor je , sterkte meid en zet een mooi plantje in de grond waar je je lieve schat begraven hebt.
Dank jullie wel! Ik kreeg net een berichtje van mijn vriend dat mijn vader net een bos bloemen met een kaartje langs had gebracht om ons sterkte te wensen! Lief he?
ach meid wat vreselijk, ik moet er niet aan denken om mijn poes in te moeten laten slapen en dan ook nog na zo'n vreselijk ongeluk, heel veel sterkte!
Heel veel sterkte meid.. Voel echt met je mee.. Vorig jaar hebben we onze golden retriever in moeten laten slapen..( van mijn ouders)
He bah zeg. Ik voel ook echt met je mee. Moet er niet aan denken dat zoiets met onze poes zou gebeuren. Ze is mijn allessie. Lief gebaar van je vader trouwens. Sterkte
wat akelig voor jullie, heeeeel veel sterkte gewenst! voor je kat wel heel fijn dat ie jullie nog gezien heeft. zal wel bang/in de war zijn geweest, en zo zijn zijn laatste momenten veel rustiger verlopen. misschien geeft dat je wat troost? knuf!
Ja, het geeft ons inderdaad wel troost dat we nog bij hem waren op het moment dat hij insliep... En dat ie nu geen pijn meer heeft natuurlijk ook... Maar ik maak mezelf zo verdrietig door steeds te denken aan de tijd dat ie gewond en alleen is geweest, we waren hem namelijk al een dag kwijt en hij was zo onderkoeld dat ze geen temp. meer konden meten... Ik weet dat ik dat niet moet doen maar het gaat vanzelf....
ik weet hoe dat voelt! mijn kat had nierkanker.. en was aleen voor jaarlijkse controllen en toen kwamen ze er achter. ze hebben hem gelijk in laten slapen! want hij was al te erg :'( ik leef met je mee! dieren zijn ook kinderen voor mijn
Jeetje meid, wat erg! Heel veel sterkte de komende tijden. Gelukkig heeft ie nu geen pijn meer. Had hij een ongelukje gehad dan, dat hij hersenletsel had? xxx