Ze zingt! De haan en de kip samen op de wip en ze draaien en draaien roets van de glijbaan af en ze schommelen schommelen... Dan iets met een olifant en dan wie is er aan de beurt?? Wie herkent het en helpt mij op verder op weg wat zoek termen gebruikt bij you tube maar daar vond ik niks denk he! Misschien hier iemand die het liedje herkend..?
Is een versje De haan en de kip, zaten samen op de wip 7 katten en 1 hond draaide in de molen rond De giraffe gleed roets van de glijbaan af En alle schommels zijn bezet door de apen reuze pret En de olifant die zeurt kom ik ook nog aan de beurt.
Je bent een engel! Bedankt voor het versje haha. Ze zingt het al een paar weken en op een hele leuke manier maar de hele tekst begreep ik gewoon weg niet helemaal hihi ze doet er leuke bewegingen bij. En als ze het doet dan tja ik moest gewoon weten wat ze zong/versje het was.
Hahaha zo mooi heh als je dan de tekst ziet en ziet dat het een bestaand versje is. Kan me nog bij mijn dochter herinneren en nu nog al is het tegenwoordig dan een liedje van de radio Enne graag gedaan!