Even mijn verhaal kwijt, Ik snap het niet meer, ik ben nu 2,5 week overtijd. Volgens de huisarts heb ik wel en bevrucht eitje gehad (dus zwanger), maar dat het na een week afgestoten is, een spontane abortus noemde hij het. Maar als dit gebeurt krijg je dan niet gelijk een bloeding??? volgens de huisarts niet direct. Hij zal het weten, maar ik twijfel er wel aan. Hij vermoed dit op basis van zwangerschapsymptomen en een vermoedelijke innestelingsbloeding. Sinds die bloeding heb ik ieder dag menstruatiekrampen. Testen zijn negatief. Mijn borsten waren voller en geirriteerd, maar dit is inmiddels weer normaal, maar vooral aan het einde van de dag zijn ze voller en pijnlijk en ben ik blij als ik die BH af kan gooien. De krampen zijn er nog wel en pijn in de bovenbenen, maar ik word maar niet ongesteld. Ik ben erg moe door de buikkrampen die ook gepaard gaan met een vervelende lage rugpijn. moe in bed en moe er weer uit.
De huisarts heeft denk ik wel gelijk. Bij mij is het kennelijk ook in het begin fout gegaan, maar ik heb geen bloedingen. Rare is dat placenta en vruchtzak nog normaal doorgroeien. Die hebben nog nie door dat er geen vruchtje is.
Bij mij is het vruchtzakje ook gewoon doorgegroeid ,maar ik had wel knallende positieve testen .................................... Sterkte ermee !!