vriend wou de laatste dagen niets meer met mij doen alleen met zijn stiefzoon en ik moest in huis blijven alleen maar boos en sjaggie op mij! en vandaag ging hij na de camping dus ben ik maar na mijn moeder gegaan.. en nu heeft hij het via de telefoon uitgemaakt. ik ben 12 weken zwanger van hem. hij heeft mij gister tegen mijn zoontjes bed geduwd (hard) dus ik heb hem terug geduwd en gezegt debiel dat je bent. nu weet ik niet wat ik meer moet doen .. mijn kindjes zouden zondag terug komen maar ik kan nergens met hun na toe. bij mijn moeder kunnen we niet terrecht omdat ze al 6 logees heeft. ik ben zo bang dat ik het niet red met 3 kindjes alleen ben zo bang
Jeetje wat een verdriet. Weet niet goed wat ik moet zeggen. In ieder geval heel veel sterkte!! Hoop dat er iemand in je omgeving is die voor je klaar staat! Xx
ik ben ook kapot ik slaap vanavond bij mijn moeder op de bank en misschien dat mijn kindjes wat langer bij hun vader kunnen blijven en met mijn hulp (die wij hebben) maar samen na een oplossing zoeken. Dank je wel Xx
Dit onderwerp past beter in: alleen en zwanger. Dit is een felicitatie forum. Ik verplaats hem daarom ook.