Vreemdgaan tijdens de zwangerschap door de vingers zien?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door priscilla1412, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1412

priscilla1412 Niet meer actief

Ik moet even me verhaal kwijt, ik ben niet iemand die deze situatie graag deelt met vrienden en familie dus doe ik dit liever hier waar niemand mij kent.

Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 9 jaar bij elkaar en eindelijk zwanger van onze eerste dochter.
    Sinds ik zwanger ben en last heb van de welbekende hormonen, ben ik echt een zeurpiet geworden en kan ik snel boos worden om stomme dingetjes.

Ik ben erachter gekomen dat hij momenteel veel contact heeft met andere vrouwen en dat kan bijna ook niet anders als je weet dat hij sinds ik zwanger ben bijna nooit meer thuis is en altijd op stap is met zijn vrienden. Alsof hij niet meer om mij heen wilt zijn. In het huishouden gebeurt er ook niet veel meer. Eigenlijk komt hij hier thuis om te slapen, te douchen en te eten.

Even terug op het contact met vrouwen, hij gaat vreemd. Hij heeft minstens 3 x buiten de deur geslapen met een vrouw. Ik weet niet of er nog meer affaires spelen.

Sinds hij begonnen is met vreemd gaan blijft hij herhalen dat we geen relatie hebben zo uit het niets zonder reden. Dit is denk om het voor zichzelf goed te praten. Het is nu ongeveer een maand bezig en omdat we financieel afhankelijk van elkaar zijn en allebei geen andere woonruimte kunnen vinden 1,2,3 heb ik het gevoel alsof ik het maar moet accepteren en moet hopen dat hij het niet meer doet. Hij wilt nog steeds geen relatie, is in de war zegt hij en weet niet wat hij wilt. Zegt wel gestopt te zijn met de contacten..

Ik vind het allemaal heel moeilijk ben inmiddels 25 weken zwanger. Wat zouden jullie doen?

2. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Dumpen!! Zoiets moet je niet accepteren, als hij het 1 keer doet, zal die het vast nog vaker doen! Kies voor jezelf en voor je kindje, je verdient beter dan dat

3. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Zijn jullie nou 9 jaar bij elkaar? Of zijn jullie onlangs uit elkaar gegaan? Either way... dumpen die gast! Wat een respectloze hufter. Jij en je dochter verdienen beter dan dit!

4. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Dikke knuffel! Wil wel van alles zeggen maar: lees je verhaal eens terug en denk er even bij dat dit het verhaal van iemand anders is....
    Wat zou je dan adviseren?
    Snap dat het lastig is als je afhankelijk bent van elkaar.
    Zorg dat je je papieren op orde hebt en probeer wat geld voor jezelf weg te zetten.
    Misschien kun je het nog even uitzitten maar man o man! Ik zou liever in een kartonnen doos wonen dan met zo'n exemplaar verder te moeten.
    Veel sterkte!

5. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Als hij al zovaak is vreemdgegaan, gaat dat niet over.. Voor hem is de keus allang gemaakt, maar jij moet toch echt de knoop doorhakken! Hij kan zeggen wat hij wilt, maar kies ajb voor jezelf en ook het geen woning kunnen vinden lost zich op, zeker nu je 25 weken zwanger bent! Succes!

6. priscilla1412

Hij weigert dit huis te verlaten en staat er op dat als ik het niet kan accepteren ik degene moet zijn die zal moeten vertrekken. Ik kan echter nergens heen en weet niet wat ik moet doen.

7. priscilla1412

We waren 9 jaar bij elkaar en nu sinds een maand, sinds er vreemdgaan is begonnen naar zijn zeggen 'uit elkaar'.

8. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    HIJ gaat vreemd terwijl zijn vriendin zwanger is, dus HIJ gaat. Zo simpel is het. Niets anders accepteren!

Wat een kl**tzak...

9. priscilla1412

Theezeefje, inderdaad. Ik weet wat ik een ander zou adviseren. Ermee stoppen maar het idee om dit allemaal alleen verder te moeten doen terwijl we deze beslissing samen genomen hebben doet heel veel pijn en maakt het allemaal erg moeilijk.

10. priscilla1412

Helaas zal hij echt niet vertrekken. Dat zou het allemaal en stuk makkelijker maken deze situatie.

11. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Poeh, zwangere vrouw op straat zetten. Knap hoor!

Heb jij ook geen mogelijkheid om tijdelijk naar je ouders te gaan zodat je wat geld kunt gaan sparen en rust krijgt voor de bevalling? Uiteindelijk lees ik uit he verhaal dat geen van beiden de woning alleen kan betalen. Dus als jij vertrekt zal hij ook moeten. Zit he gekocht of gehuurd?

12. priscilla1412

Gehuurd. Met financiële bijdrage van hem zou ik hier kunnen blijven wonen en inderdaad als ik hier weg zou gaan dan moet hij sowieso vertrekken omdat hij het alleen niet kan betalen. Ik snap dan ook niet waarom hij zo moeilijk doet. Helaas geen mogelijkheid voor mij om bij een van mijn ouders in te trekken.

13. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ik gok dat hij een ander heeft die bij hem intrekt zodra jij de deur achter je dicht trekt.
    Schrijf je zsm in voor een sociale huurwoning en vraag een urgentieverklaring aan. Geen idee of je daar recht op hebt, ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee. Heel veel sterkte!

14. priscilla1412

Ik sta ingeschreven maar met de inschrijfduur ben ik waarschijnlijk pas over 10 jaar aan de beurt. Een urgentie verklaring kan ik altijd proberen aan te vragen, denk alleen niet dat ze deze gaan geven maar niet geschoten is altijd mis!

15. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    En een vriendin? Of een of ander opvangorganisatie. Zoals bijv humanitas? Niet ideaal maar deze situatie ook niet.
    Wat een eikel zeg! Wil hij wel een aandeel in de zorg en erkenning dochter?

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dit!!
    Maar wat een enorme eikel dat hij gewoon vreemd blijft gaan en nu even meldt dat jullie volgens hem geen relatie meer hebben.
    Ik had gewoon al zijn kleren/spullen ingepakt en buiten gezet.
    Bij de woningbouw gezegd dat je je sleutels kwijt bent en dat je nieuwe sloten wil.

En anders.. Kun je niet bij andere familie behalve je ouders terecht? Of bij vrienden?

17. priscilla1412

Ik heb zitten denken aan een opvang organisatie, ook in de hoop zo door te kunnen stromen naar een sociale huurwoning. Alleen weet ik niet of ze mij hier opvangen of dit alleen voor vrouwen is die slachtoffer zijn van huiselijk geweld.
    Hij zegt dat ik haar absoluut niet bij hem weg mag houden en wil haar sowieso erkennen. Hier is hij heel duidelijk in.

18. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Wat een hufter zeg.

Eén keer vreemdgaan is al not done, maar met deze regelmaat vreemdgaan is afschuwelijk.

Als ik jou was zou ik familie / vrienden er wél bij betrekken. Dan sta je niet overal alleen voor. En hopen dat zijn ouders hem aan zijn oren het huis uit trekken.

En zorg inderdaad dat je een urgentieverklaring krijgt o.i.d.

Denk aan je zelf, denk aan je kleintje!!! Je bent beter af zonder hem!:)

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hij gaat vreemd en beëindigd de relatie. Mag hij heel snel opsodemieteren!! Staat het huis op jullie beiden naam? Ik zou hem voor het blok zetten. Hij besodemieterd jou!! Spullen voor de deur zetten en sloten laten vervangen. Ga eens flink uit je dak. Ik krijg het gevoel dat je hoopt dat het goedkomt, maar hij toont geen greintje berouw, respect of moeite voor je. Hij heef toch zoveel vrienden? Gaat ie daar pitten. Nachtslot erop en wegwezen.

20. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Ik weet niet hoe je band met je schoonouders is, mss kun je die erin betrekken dat zij hem het huis laten verlaten....

Hoe sta je erin dat je een dochter met hem krijgt? Wil jij dat hij de vrucht erkent, zeggenschap heeft? Hoe wil je de bezoekregeling enig idee?

Voor nu: klop aan bij die organisaties. Hoe hij je behandeld is bijna geestelijke mishandeling of iig emotionele chantage. Er is vast een organisatie die je kan helpen of die iig de weg weten. Zou meteen morgen bellen en anders via de verloskundige of huisatts om julp vragen

Al deze stress is niet goed voor jou én je kleine meisje

Deel Deze Pagina