Dit onderwerp uit "nood" bedacht. Ik woon in velsen noord en heb hiervoor 2 jaar in beverwijk gewoond tijdens mijn huwelijk. Na de scheiding in velsen noord gaan wonen maar kom oorspronkelijk uit Haarlem. Ik ken dus weinig mensen nog hier in de regio en al helemaal geen zwangeren in de regio, laat staan alleenstaande zwangeren.. Ik ben nu 10 weekjes zwanger en was al aan het googlen naar zwangerschapsgym maar het is toch nog lastig te vinden en vaak is de partner er ook bij betrokken, maar ja die ontbreekt in mijn geval. Ik heb het na de scheiding weer geprobeerd met mijn ex. Hij had alweer een ander maar wilde ons een kans geven omdat de liefde nog zo sterk aanwezig was zo bleek. Weer samenwonen en trouwen was het mooie idee. Hij zou bij haar weggaan. Ik raakte zwanger en we waren beiden blij. Maar je raad het al hij ging toch niet bij haar weg. Zij natuurlijk wel bij hem nadat ze alles wist. Maar goed ik ben nu dus zwanger en alleen. Het heeft me heel verdrietig gemaakt maar het idee is gezakt en kan er nu helemaal tegenaan, zonder hem.. Denk ik haha Nu dus op zoek naar mede zwangeren in de regio.
Ik woon ook in velsen-noord. In broekpolder en Zaandam kan je alleen op zwangerschapscursus en die in Zaandam heeft er ook sporten bij. En er zit er nog een in Zaandam dat is alleen sporten. Wat een nare situatie zit je in joh. Ik ben ook niet meer samen met de vader. Hij wilde er in eerste instantie voor gaan maar twijfelde al snel en wilt nu weer terug komen. Ik kwam er achter dat ik zwanger was toen ik rond de 9/10 weken was (terwijl dokter en vk dachten 6) en hij wilde niet meer na de eerste echo die ik had met 11 weken en 4 dagen. Voor mij hoeft het allemaal niet meer want hij wilt zijn verantwoordelijkheid duidelijk niet nemen en daar hebben zowel ik als mijn kind niks aan. Gelukkig zijn wij vrouwen sterk genoeg!