zo verdrietig

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Loe, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

    Loe Niet meer actief

    Ik wil jullie vertellen dat ons vruchtje op de echo niet meer leefde. Opde vorige echo was het 6w+3, met kloppend hartje, wel klein. Maar dat kon goedkomen, het was ook niet secuur opgemeten.
    Het is vermoedelijk vlak na de eerste echo gestorven, ondanks dat het hartje geklopt heeft. Ik ben er kapot van. Ik moet nog een week wachten op de zuigcurretage, volgende week dinsdag. Eerder was geen plaats. Ik heb er geen woorden voor, ben zo ontzettend, intens verdrietig. Het hartje is gestopt met kloppen al bijna drie weken geleden en ik heb geen bloed, helemaal niets. Ik wacht maar........het nog steeds gespannen borsten en andere kwalen. Wat verschrikkelijk is dit........
     
  2. Zanoni

    Zanoni Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.646
    0
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    heel veel sterte!
     
  3. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Sterkte, knuffel
     
  4. bereke

    bereke Niet meer actief

    Oh Loe wat erg! Veel sterkte meid!
     
  5. Ikke1980

    Ikke1980 Niet meer actief

    Lieve lieve loe ik ben het klussertje
    Wat een verschrikkelijk rot nieuws. Ik heb het zelf ook mee gemaakt en ben er nu nog helemaal van onderste boven. ik zit nu elke week nog van nu zou ik zover zijn. bijvoorbeeld a.s donderdag zou ik 20 weken zijn. Ik wens je super veel sterkte en een heeeeeeeeeeeeeeele dikke zoen van klussie
     
  6. Loe

    Loe Niet meer actief

    Dank jullie wel,lief.
     
  7. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik weet hoe je je voelt, ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Met de eerste echo met 8 weken zag alles er prima uit, met 11 weken bleek dat het kindje niet meer leefde. Het is 1-2 dagen na de eerste echo misgegaan, dus het zat bij ons ook al drie weken fout. Terwijl ik die drie weken volop last had van kwaaltjes, ik had geen buikpijn of bloedverlies gehad en mijn buik was ontzettend gegroeid! Een flinke dreun in je gezicht...

    Heel erg veel sterkte!
     
  8. Loe

    Loe Niet meer actief

    Hoi Jippie, het is vreselijk he. Ik heb nog steeds nergens last van. En ik kan er niet tegen dat het er nog zo zit.
    Ben nu in de wacht om naar poli te bellen dat ik het niet trek tot dinsdag (een week) en de vraag of ik anders die pillen cytotec maar alvast inneem. Misschien maakt dat ze dan duidelijk dat ik het echt niet trek :(
     
  9. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Loe,

    Bij deze wil ik je heel veel sterkte wensen met dit onwijze verdriet wat je nu te verduren krijgt. Het zal zeker niet makkelijk voor jullie zijn.
    Ik hoop dat je hier je verhaal kwijt kan en steun krijgt.

    Liefs Dees
     
  10. Sjanienu1

    Sjanienu1 VIP lid

    6 sep 2008
    6.495
    0
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Meid, heel veel sterkte toegewenst! Ik leef met je mee.
     
  11. Loe

    Loe Niet meer actief

    dank je wel sjanie. ik heb het erg moeilijk. Ik heb vannacht geroepen ik wil het eruit!.........

    jij heel veel geluk met dat mooie babietje in je avatar.
     
  12. samkids

    samkids Niet meer actief

    Loe, vreselijk dat je dit moet meemaken. En dan ook nog zo lang wachten tot de curretage. Ik werd meteen de volgende ochtend geholpen. Misschien kun je inderdaad vast om cytotec vragen, wellicht is de curretage dan helemaal niet meer nodig.

    Sterkte meid.
     
  13. Loe

    Loe Niet meer actief

    Hoi, ik heb gebeld gister over de cytotec, die heb ik namelijk al hier. Mijn geval was hiervoor 'niet geindiceerd', het mocht niet. Ik heb ook al door dat ik de curretage niet onder plaatselijke verdoving ga willen, ga morgen bellen. Zal wel weer een getrouwtrek worden van jewelste. WEet je waar ik zo bang voor ben? Ik heb enorme aanleg voor littekenweefsel, en ben zo bang voor het syndroom van asherman of cervixinsufficientie............god, hoe kom ik nou van die angst af.........
     
  14. bereke

    bereke Niet meer actief

    Bespreek het goed met de arts en laat je niks "aansmeren" waar je zelf niet achter staat! Dikke knuffel!
     
  15. Loe

    Loe Niet meer actief

    Punt is...........ik zie ze niet meer VOOR de ingreep...........we hebben geen voorlichting niks gehad, alleen een foldertje. Zucht.....dan maar ter plekke zeggen?
     
  16. bereke

    bereke Niet meer actief

    Da's wel straf loe! Ik persoonlijk zou het toch voor de ingreep willen bespreken. Hopelijk hebben ze er oren naar.
     
  17. Loe

    Loe Niet meer actief

    ja k weet het. Maar de artsen in ons ziekenhuis zijn niet zo meewerkend, je krijgt alleen het idee dat je lastig bent........want ze weten dan niet hoe ze dat moeten regelen omdat alles vol zit.........
     
  18. bereke

    bereke Niet meer actief

    Je leest hier op het forum wel vaker verhalen dat dokters zo reageren! Erg jammer vind ik dat altijd!
     
  19. samkids

    samkids Niet meer actief

    Loe, hoe is het nu met je? Vandaag de curretage toch? Ik hoop dat je snel geholpen wordt en er niet de hele dag op hoeft te wachten.

    Sterkte,
    Drew
     
  20. Trees

    Trees Niet meer actief

    Loe ik weet niet of je dit nog leest, maar veel succes vandaag! Je kan aan de verpleging doorgeven, dat je voor de ingreep de gynaecoloog nog wil spreken. Dat heb ik zelf bij mijn eerste curretage ook gedaan, want anders zie je hem/ haar vaak niet eens.
     

Deel Deze Pagina