bekkenpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley88, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley88

shirley88 Lid

28 dec 2006
    99
    0
    0
    nederland
    ik heb met slapen zoveel pijn aan mijn bekken, rug of zij maakt niet uit als ik te lang lig moet ik draaien.. maar dat draaien doet zo;n pijn dat het lijkt dat mijn bekken losschieten...
    wie heeft dit nog meer en tips voor het slapen? ik doe geen oog dicht snachts..:$

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Slaap je met een kussen tussen je benen? Dat scheelt iets..

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik heb hetzelfde probleem. Mijn fysio zei vooral blijven draaien en op je zij slapen

4. shirley88

shirley88 Lid

28 dec 2006
    99
    0
    0
    nederland
    ik ga het met een kussen proberen... ik ben benieuwd

5. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ik heb er ook erg veel last van. Ik slaap half op mijn buik/zij met 1 been omhoog getrokken zeg maar... dit vind ik zelf de fijnste houding....

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij hebben een spijlenbed en ik heb fikse bi gehad. draaien in bed deed ik als volgt:

ik sliep met een kussen tussen mijn benen (let op: knie en heup op gelijke hoogte!)
    als ik ging draaien klemde ik het kussen tussen mijn benen
    greep de spijlen boven mijn hoofd
    trok me opzij aan de spijlen en gooide dan mijn benen opzij :D

daar deed ik op het laatst, zo met 38 weken wel een half uur over....niet prettig!

dus houd je benen zoveel mogelijk bij elkaar!! ik liet ze 1x uit elkaar vallen, dat deed megaveel pijn en ik was daarna even niet zindelijk meer...zover was de boel uitgerekt.. auw!!

7. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ja ik heb vandaag bij de lidl vandaag in de aanbieding, een zijslaap kussen gekocht..een langwerpig kussen van 40 cm breed en 1,45 lang..ideaal voor zijslapers en zwangeren! en moet zeggen het ligt heeeerlijk!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    haha, hier ook godzijdank een spijlenbed. Anders kwam ik er nooit meer uit of opmgedraaid.

Deel Deze Pagina