ik heb met slapen zoveel pijn aan mijn bekken, rug of zij maakt niet uit als ik te lang lig moet ik draaien.. maar dat draaien doet zo;n pijn dat het lijkt dat mijn bekken losschieten... wie heeft dit nog meer en tips voor het slapen? ik doe geen oog dicht snachts..
Ik heb er ook erg veel last van. Ik slaap half op mijn buik/zij met 1 been omhoog getrokken zeg maar... dit vind ik zelf de fijnste houding....
wij hebben een spijlenbed en ik heb fikse bi gehad. draaien in bed deed ik als volgt: ik sliep met een kussen tussen mijn benen (let op: knie en heup op gelijke hoogte!) als ik ging draaien klemde ik het kussen tussen mijn benen greep de spijlen boven mijn hoofd trok me opzij aan de spijlen en gooide dan mijn benen opzij daar deed ik op het laatst, zo met 38 weken wel een half uur over....niet prettig! dus houd je benen zoveel mogelijk bij elkaar!! ik liet ze 1x uit elkaar vallen, dat deed megaveel pijn en ik was daarna even niet zindelijk meer...zover was de boel uitgerekt.. auw!!
ja ik heb vandaag bij de lidl vandaag in de aanbieding, een zijslaap kussen gekocht..een langwerpig kussen van 40 cm breed en 1,45 lang..ideaal voor zijslapers en zwangeren! en moet zeggen het ligt heeeerlijk!