Is het nu een miskraam of??

Discussion in 'Miskraam' started by moi1984, Aug 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moi1984

moi1984 Actief lid

May 13, 2008
    170
    0
    16
    Hallo meiden,

Ik ben zo ontzettend onzeker nu. Ik ben nu ruim 7 weken zwanger maar afgelopen zondagavond heb ik bloedverlies gekregen nadat ik het uur hieraan voorafgaand buikpijn had (maar geen krampen of ongesteldheidspijn)
    Vervolgens voelde ik ineens iets lopen en toen ik naar de wc ging zag ik dus dat het bloed was. Toen ik vervolgens naar de wc ging plaste ik ook bloed en dit heb ik die avond nog een paar keer gedaan. Ik heb niet meer echt krampen gehad en het bloedverlies was ook weer niet zoveel dat ik een vol maandverband had maar als ik naar de wc ging kwam er wel wat mee.
    Nu heb ik sinds die nacht geen helderrood bloedverlies meer gehad alleen bruin bloedverlies. Vandaag is het sowieso heel minimaal. Ik heb voor volgende week dinsdag pas een afspraak voor een echo omdat ze zo vroeg nog geen echo willen maken omdat je kans hebt dat het hartje sowieso nog niet klopt.
    Nu moet ik dus zooo lang wachten en ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Ik heb overigens nog wel al mijn zwangerschapskwaaltjes.
    Zou het mis zijn of is er nog een kans dat het toch allemaal goed is?
    Liefs mij

2. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hi

Ik heb dat vorige week gehad.
    Voelde ook ineens wat lopen en op de wc ineens een golf helder bloedverlies, ook geen kramp gehad vooraf. Daarna nie veel meer
    beetje bruin alleen nog. Maakte me ook erge zorgen en dacht dat het fout zat, heb 2 dagen later een echo gehad. Daar was een kloppend hartje op te zien. Dus zou gewoon belle naar je vk of gyn en vrage voor een echo.
    Wil je geen valse hoop geven maar bloedverlies betekent niet altijd dat het fout zit.

Liefs

3. moi1984

moi1984 Actief lid

May 13, 2008
    170
    0
    16
    Bedankt voor je reactie. Aan de ene kant heb ik hoop omdat ik dit bij mijn 1e ook heb gehad, 2x zelfs en ook toen dacht ik dat het mis was maar omdat ik de dag erna al een echo kreeg was ik al snel uit die onzekerheid. Nu blijf ik daar een week in hangen.
    Ik heb het ook overlegd met de verloskundige maar ze zei dat het beter is nog een week af te wachten omdat het hartje met 7 weken nog niet hoeft te kloppen en dat ik dan misschien onterecht zou kunnen denken dat het niet goed zit.
    Wat fijn dat het bij jou goed zit en dat je een goede echo hebt gehad. Wat moet dat een opluchting zijn geweest!

4. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ja was idd een opluchting, zat al 2 dage in onzekerheid. En blijf het nu nog allemaal spannend vinden. Snap nu precies hoe je je voelt, wachten tot de echo duurt dan zolang. Al die onzekerheid.
    Maar klopt wel wat de vk zegt daalk is het nog te vroeg en zie je geen hartje kloppen dan ga je je alleen maar meer zorgen maken en das ook niet goed. Ik had geluk dat ze bij mij met 6.4 weken wel al het hartje zag kloppen ik dacht namelijk verder te zijn maar ben 6 dagen terug gezet.

Liefs

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu met je Star?

Jammer dat je niet even langs mag komen bij je verloskundige met ruim 7 weken. Dat zou duidelijkheid kunnen geven en je zou gehoord voelen.

Ik hoop dat je zwangerschap intact is, sterkte!

6. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hoi Moi,

Hoe is het nu met je?
    Vandaag voor je echo, hoelaat moet je?
    Heel veel succes, laat je het ons even weten hoe het is gegaan?

Liefs

7. Nederbelgje

Sep 8, 2009
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Moi1984,

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Heb na bloedverlies 2 weken op mijn echo moeten wachten. Gisteren was het zover en gelukkig was er een mooi kloppend hartje te zien (zie ook mijn topic). Ik hoop dat ik je zo een beetje een hart onder riem kan steken. Ik wens je erg veel succes vandaag. Hoe laat is je echo? Laat je nog iets weten?

Knuffel

8. moi1984

moi1984 Actief lid

May 13, 2008
    170
    0
    16
    Hallo meiden,

Wat waren het spannende dagen zeg. Ik heb een week amper kunnen slapen en wat ging de tijd langzaam. Vooral toen ik eind vorige week nog een keer een bloeding kreeg nadat ik eerst een uur op de bank had gelegen met buikkrampen. Ik dacht echt, nu komt het los en gaat de miskraam op gang komen maar het bloeden stopte na een uur weer en de buikpuin trok ook vanzelf weer weg. Bij mijn 1e zwangerschap heb ik dit dus precies zo gehad, na de 1e bloeding, 4 dagen later weer een nieuwe bloeding.
    Ik wist het gewoon echt niet of dit nu weer onschuldig was maar ik bleef toch een kleine hoop houden dat het misschien nog goed was en dat dit iets is wat bij het begin van mijn zwangerschappen hoort. Maar desalniettemin bleef ik echt angstig voor vandaag. Ik heb heel rustig aan gedaan en mijn vriend heeft onze dochter vooral getild en de zware dingen gedaan.
    En dan eindelijk de echo vandaag. De afspraak liep uit dus we moesten ook nog behoorlijk lang wachten. Kan je vertellen, is niet goed voor je hart hihi.
    Maar.... alles was goed!! We hebben de baby gezien, het hartje zag ik kloppen en ze heeft het ons ook laten horen. De termijn klopt bijna precies met wat ik zelf dacht. Ik kan het nog steeds niet echt geloven hoor omdat je toch een week lang denkt dat het over is.
    Nu ga ik echt proberen weer te genieten.
    Maar zo zie je maar, bloedverlies kan dus gewoon heel onschuldig zijn, ook al heb je buikkrampen of is de bloeding even best heftig. Het is nu de 2e keer dat ik het meemaak en de 1e is er een mooie dochter van gekomen, dus daar ga ik nu ook gewoon vanuit.
    Bedankt voor jullie steun.
    Hoe is het met jullie?

9. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een super nieuws!

10. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Wat een goed nieuws moi, en nou lekker genieten.;)
    Kon ze die bloeding nog verklaren?
    Hier al een paar dagen geen bloed of dergelijke gezien gelukkig.
    Ik heb gister nog een echo gehad, en alles was perfect.

11. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

Dec 15, 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Meiden
    Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben, ik zou 12 oktober mijn eerste echo krijgen. Vanmiddag om 4 uur bij het plassen ineens een golfje bloed. En later vanaaf ook nog. Ik maak me gigantische zorgen, ik heb geen buikpijn of iets, maar ja. Mijn verloskundige zegt ook dat ik moet afwachten omdat ik waarschijnlijk nog zo pril zwanger ben, het kan alle kanten op.
    Ik hoop dat het bij mij loos alarm is en dat beebje lekker blijft plakken, maar ik vrees voor het ergste...
    Ik voel me toch wel verdrietig ondanks dat ik niet zeker weet wat er aan de hand is. Maar door jullie verhalen weet ik dat er nog hoop is.
    Liefs Rianne

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hoe gaat het nu met je

Share This Page