ooohhhh HELP vannacht telefoon opgeladen (volgens mij was hij gewoon vol) ik ga mijn moeder ophalen (die had pech) heb er een aantal keren mee gebeld... hij lag aan de lader in de auto...breng mijn ma weg, heeft half uur tussen gezeten, stap in de auto en toen was hij uit.... Ik heb geen idee wat er gebeurd is, hij is niet gevallen ofzo.... aan/uit knop en home knop 15 seconde ingehouden....maar het mag niet baten...ik krijg ook niet het oplaadlogo te zien of zo...hij doet gewoon niets.... iemand de goude tip....begin afkickverschijnselen te krijgen
Dat had ik ook van de week! Deed ook niks meer. Alle (2) knopjes ingedrukt in alle mogelijke combinaties. Opeens deed ie het weer. Kreeg wel een melding van een simlock en moest de puk-code invoeren. Vreemd maar ja hij doet het nu weer...
Aan/uitknop en homebutton langer geprobeerd in te drukken dan 15 seconde? Hier helpt dat meestal wel Of ff aan je pc koppelen of aan de lader en het dan nog eens proberen
Idd de aan/uit knop en de button knop onderin een lange tijd samen ingedrukt houden. Dan doet hij het weer. Dan wordt de telefoon gereset.
doe de iphone in een plastic tasje en laat alle lucht er uit eventueel met stofzuiger. als je dit hebt gedaan leg je de iphone voor de band van je auto en rij er teminste 10 keer over heen. Als je dit hebt gedaan gooi hem van de hoogste flat in de omgeving en probeer hem dan nog eens aan te zetten werkt hij nog steeds niet koop dan een telefoon die wel werkt
ik heb de home/aan-uit knop al minstens 30 seconde ingedrukt gehouden niets werkt, aan lader niet aan computer niet kipjetok hopelijk hier ook het geval.... little dreamer... dat kan niet met een iphone noukie. heb hem nu maar in een heeeeele oude iphone gedaan (mijn sim dan he..maar pff)
Weet je zeker dat hij vol is? Stel de batterij is écht leeg dan gaat hij ook niet meer aan Pas na een tijdje aan de stroom Heb je nog garantie?
ik heb verzekering er op maar goed....24 mei mag ik eindelijk mijn abonnement vernieuwen...dus ook nieuwe iphone. maar goed....als ik hem opstuur ben ik hem bijna een maand kwijt
Ik dacht pas ook dat ik mijn telefoon opgeladen had heel de nacht.... Maar de stekker zat niet in het stopcontact Zeker te weten dat je telefoon vol is en dat hij echt opgeladen is? Wel erg vervelend zonder telefoon!
ik zou hem sowieso opsturen, dan krijg je toch nog een nieuwe (ofja nieuw, gerefurbished )iphone terug en kun je die toch verkopen of als 2e iphone gebruiken.. welke verzekering heb je? ik zit bij pro assist en krijg je wel netjes een leen telefoon en ik was hem maar 2 weken kwijt ofzo, en ze kwamen hem aan de deur ophalen en weer terug brengen maar ik zou hem eens enkele uren aan de lader leggen en dan nog eens kijken of hij aan gaat
Nieuwe batterij erin doen. Heb ik mijn mijn oudje ook gedaan en liep weer als een zonnetje! Nu inmiddels een 4s, maar heb er met de nieuwe batterij nog wel plezier van gehad! Viel ook om de haverklap uit en niet meer aan te zwengelen..