Waren we eindelijk zwanger van de 7e iui, gaat het mis. Maandagavond met heel veel pijn naar het zh gegaan. Gelijk opgenomen en echo gemaakt. Cyste van 12 cm en veel bloed in buik. Dinsdag geopereerd. Zwangerschap blijkt bbz, in de baarmoeder zit helemaal niets. Eileider was geknapt en er is ruim een liter bloed uit mn buik gehaald. Nu na twee dagen zh weer thuis. Gebroken en kapot. Het had zo mooi kunnen zijn... Sorry voor deze snelle, wazige update vanaf mn phone. Maar ik wilde mn verhaal toch alvast even delen.
Meisje wat vreselijk verdrietig!! Ik heb in januari een soortgelijke ervaring gehad en weet hoe onwerkelijk dit nu allemaal moet zijn. Neem voldoende tijd voor je herstel. Er gebeurt zoveel met je! Heel veel sterkte!
Oh Nana wat vind ik dit ontzettend erg voor je. Had het je zo gegund. Heb er helemaal kippenvel van. Sterkte meis.
wat erg!!!!! ik heb verschillende berichtjes van je gelezen deze maand (herkende je avatar) je was zo blij pfff wat erg voor je ik leef heel erg met je mee! ik heb afgelopen maand een miskraam gehad, was er ook kapot van maar wat jij hebt meegemaakt is denk ik nog heftiger! hoe voel je je nu? zowel lichamelijk als geestelijk? wil je heel veel sterkte, kracht en geduld wensen.
He Nana wat lijkt me dat vreselijk. Heel veel sterkte meis. Weet je al hoe je nu verder moet? Mag je verder of moet je eerst wachten? En dan weer iui of gelijk een stapje verder? Sorry als ik te veel vraag hoor. Hele dikke knuffel