Dank jullie voor jullie lieve reacties. Het doet me goed. Ik moet nu eerst bijkomen van het bloedverlies en om de dag hb prikken. Mocht mn hb verder dalen dan moet ik terug naar het zh en krijg ik alsnog een bloedtransfusie. Verder willen ze goed in de gaten houden of mn hcg goed daalt om een mola helemaal uit te sluiten. Ze hebben ook wat weefsel naar het labgestuurd en daar krijg ik over een paar dagen meer over te horen. Iui is voorlopig even niet aan de orde. Eerst herstellen en dan als alles goed blijft gaan op vakantie. Zowel Nanaman als ik zijn nu even helemaal kapot. Nogmaals bedankt voor jullie medeleven.
Jeetje zeg.. Geen woorden voor wat is dit heftig meid en je vertrouwde het eigenlijk zelf al niet he? Heel veel sterkte gewenst hoop dat je er gauw bovenop komt en het kunt verwerken samen met je man.
Jeetje meis toch, wat een vreselijke narigheid! Ik schrik er zo van. Ik las mee met je in een topic van je en ik vond het zo fijn dat het weer gelukt was. En dan nu ....geen woorden voor.. Sterkte hiermee wat een ellende.. Edit: en je maakte je al zorgen om het hoge hcg en je dacht al aan een bbz....jeetje zeg..
Nana, heel veel sterkte! Herstel rustig, het is zo heftig allemaal. Ik heb zelf pas een bbz gehad en had best een poosje nodig om het allemaal te verwerken. Ik hoop echt voor je dat het hierna gewoon een keer goed gaat.
och nana, wat verdrietig! ik heb het zelf ook een keer meegemaakt, mijn eileider was toen ook gescheurd. neem er de tijd voor! veel sterkte!
nana meid, wat lees ik nu, wat ontzettend kut en verdrietig, bah en er helemaal stil van, had het je zo gegund...weet niet zo goed wat ik moet zeggen, dikke knuffel!!
Heel veel sterkte! Ik heb vorig jaar een bbz gehad, neem de tijd om dit te verwerken. Huil schreeuw en jank, doe wat voor jou goed voelt! Mbt het weefsel wat naar het lab gestuurd is, hecht niet te veel waarde aan de uitslag, het enigste waar ze naar kijken is of daar "zwangerschapsresten" worden aangetroffen. Klinkt hard maar zo gaan ze er mee om. Hou er rekening mee dat je in de komende dagen behoorlijk kan gaan vloeien en bmweefsel kan gaan verliezen, bij mij was dit pijnlijk maar toen het eruit was was de pijn weg. Bij mij hielp aleve feminax erg goed icm ibruprofen. Sterkte, als je wilt praten of vragen hebt, mijn inbox staat open voor je.
wat een verschrikkelijk nieuws, ik moet er gewoon van huilen terwijl ik dit lees. wat kan het leven soms toch oneerlijk zijn. ik kan me niet voorstellen hoe jij en je man je nu voelen. heel veel sterkte gewenst voor de komende periode. dikke knuffel voor jou