Wij zitten in ronde 2 en alles is nog nieuw, ik moet mijn lichaam echt opnieuw leren kennen na 16 jaar pil-gebruik. De eerste ronde had ik na de eisprong echt pijn in mijn borsten tot de menstruatie maar ik dacht (lekker naïef) dat ik misschien wel zwanger was, dus niet . Nu heb ik netjes na 14 dagen de eisprong gekregen (na de menstruatie) en vanaf het moment van de eisprong weer enorm veel pijn in mijn borsten, zo erg dat ik een bh nog bijna niet kan verdragen. Is dat nu echt normaal dat je van de eisprong tot de menstruatie zo'n pijn in je borsten hebt? Het is echt geen lolletje meer.
Hier komt het in ieder geval met grote regelmaat voor, de ene maand wat ander dan de andere. Helaas kan het erbij horen ja.
Dat is toch behoorlijk vervelend om de halve cyclus zo'n last daarvan te hebben, maar dan weet ik dat het er dus bij hoort. Kon me echt niet meer herinneren of ik dat vroeger voor de pil ook had
Ik ben op 4 feb gestopt met de pil en kreeg inderdaad onwijs gevoelige borsten, alles deed erg veel pijn! Ik testte op 7 maart wel positief.. Dus bij mij kwam het wel van de zwangerschap.. Nu weet ik het helemaal zeker, want heb net mijn eerste ongesteldheid achter de rug na mijn MA en toen had ik geen pijn aan mijn borsten! Of het elke maand komt, weet ik niet! Bij mij iedergeval dus niet
ik had pijn aan mijn borsten tijdens de pil, na de pil en toen ik zwanger raakte hahaha dus bij mij kwam het altijd voor. Wel elke keer anders. Ik wist dat ik zwanger was door andere kwaaltjes en gekke dingetjes die ik anders nooit had.
Ik heb dat ook. Direct na de eisprong een dag branderige tepels en daarna begint de ellende met pijnlijke borsten. En het verschilt inderdaad erg weinig met de pijnlijke borsten als je zwanger bent, dus zo gek is het niet dat je dan gaat denken dat je misschien wel zwanger bent.. Ik hoop het daardoor ook iedere maand weer.
Ik heb ook vaak rond mijn eisprong en rustig al een week voor menstruatie pijnlijke borsten, wel op een andere manier dan toen ik zwanger was!
Ja het is echt een pijnlijk gevoel moet ik zeggen, nou zwanger kan ik niet zijn want we hebben deze hele ronde niet geklust omdat we vreselijk druk zijn met onze nieuwe woning, volgende week zaterdag trekken we erin en dan gaan we weer verder met proberen zwanger te worden.
Ik heb hier inderdaad ook last van (in elk geval de laatste 2 cycli); erg vervelend!! Bij mij begint het rond de ovulatie en verdwijnt wel weer een paar dagen voordat ik ongesteld word.
Ik heb het ook af en toe een beetje, maar eigenlijk is elke cyclus weer een beetje anders. In januari heb ik mn laatste pil gehad (na 9 jaar) en mn cyclus is nu denk ik ongeveer normaal. Maar toch elke maand weer net een beetje anders. En dan hoop je dat het anders is omdat het raak is..
Hier komt het de laatste tijd ook geregeld voor. Borsten veranderen steeds weer , laat ik het zo zeggen iedere keer een verassing . Is geen pijl op te trekken , lichamen zitten nauw 1 maal raar in elkaar meis.