na 5 maanden de kriebels

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lichtje28, Oct 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lichtje28

Lichtje28 Bekend lid

Jan 28, 2011
    596
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Onze dochtertje is 5 maanden en ik begin weer kriebels te krijgen.
    Onze dochter is met behulp van icsi.

Is dit te vroeg?
    N is er iemand na icsi op een natuurlijke wijze zwanger geworden.

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Nee hoor als jullie er aan toe zijn is dat niet te vroeg. Volgens mij zijn er zeker voorbeelden van mensen die daarna toch een spontaan wonder kregen. Hier helaas weer de mmm in. Maar als dat moet, dan maar gewoon snel toch? Kan wel ik weet niet hoe lang duren voor het raak is en ondertussen lekker zelf proberen!

3. Julez

Julez Actief lid

Jul 20, 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik kreeg zelf na 5 maanden ook weer de kriebels, maar meer omdat we nadachten over hoeveel tijd we nog hadden voor een evt tweede kindje. (Ik heb pof). Toch werd ik spontaan zwanger, vlak voor zoon zijn eerste verjaardag, dit is met 9 weken misgegaan. (We gebruikten toen 5 maanden geen AC meer) Je kan je voorstellen dat ik, wij, enorm geschokt waren dat ik ineens zwanger was.

Nu hebben we volgende maand weer een intake gesprek. Wij gaan dus terug naar het ziekenhuis. Mijn zoon is bijna 20 maanden.

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Niet in alle ziekenhuizen mag je zo snel weer beginnen. Soms mag dat pas een jaar na de geboorte. Dus dat zou ik even navragen.

In ons ziekenhuis zijn de wachtlijsten heel lang, ongeveer een halfjaar. Wij zijn opnieuw op de wachtlijst gegaan toen onze meid vier maanden was. Ze is in maart geboren, we wisten al dat we in januari weer met ICSI wilden beginnen. Misschien vrij snel, maar op onze meid hebben we vijf jaar moeten wachten. Gelukkig mocht dat. In januari, toen onze meid 10 maanden was, zijn we voor een tweede kindje begonnen.

Hier jammer genoeg niet spontaan zwanger geworden, maar die kans was ook minimaal. We zitten met een slechtere zaadkwaliteit, ik had PCOS en er speelde een bevruchtingsprobleem. We zijn na de bevalling niet weer aan de anticonceptie gegaan in de hoop op een spontaan wonder, maar helaas...

5. Lichtje28

Lichtje28 Bekend lid

Jan 28, 2011
    596
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb echt weer de kriebels. ik hoop dat het dit keer in mm gelijk zal lukken.

6. Lichtje28

Lichtje28 Bekend lid

Jan 28, 2011
    596
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben dus niet de enige met kriebels. Het kan dus wel, spontaan zwanger worden. Bij mij zei de arts dat de kans erg klein is om spontaan zwanger te worden omdat de zaad van mijn man erg slecht is.
    Inderdaad kan heel goed begrijpen dat jullie geschrokken waren toen jullie ineens zwanger waren.
    Wel jammer van de miskraam.
    Ik hoop dat je gauw zwanger zult worden.

7. Lichtje28

Lichtje28 Bekend lid

Jan 28, 2011
    596
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had al nagevraagd bij de ziekenhuis, wij mogen over 1 maand weer ons aanmelden.
    Ooh jammer en ben je inmiddels nu wel zwanger?

8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    De eerste ICSI voor een tweede kindje was meteen raak, maar helaas is dat met 11 weken in een missed abortion geeindigd. Daarna nog een cryo-tp en een volledige ICSI-behandeling gehad.

Helaas ontdekte ik tijdens die ICSI in 2009 een knobbeltje in mijn borst, wat borstkanker bleek te zijn. We moesten per direct stoppen met zwanger worden, ook omdat de tumor hormoongevoelig was. We moeten in ieder geval nog vier jaar wachten met zwanger worden, omdat dat hele grote risico's oplevert voor mijn gezondheid. Tegen die tijd ben ik 39 en is onze meid bijna 10, als ik gezond mag blijven. Dus de kans dat er hier nog een kindje gaat komen is minimaal...:(

Share This Page