Hallo allemaal, Ik ben momenteel 9 weken zwanger en ik ben de laatste 3 dagen wat bloed aan het verliezen. Het is bruinachtig met wat gestolde sliertjes. Het is mijn 4e zwangerschap en ik heb 2 kinderen (1MK). Ik ben vanochtend naar de HA geweest en krijg woensdag een echo. De HA had het over een MA, zou kunnen maar omdat ik geen pijn heb oid en erg weinig bloed verlies wist hij het niet zeker : Nu heb ik al vele verhalen hier gelezen over bloedverlies ed maar ik moest ook even mijn ei kwijt, zit nu zo in onzekerheid Ons derde wondertje is net zo gewenst als de eerste 2 en dit maakt me zo onzeker, ook nog net nu mijn hle familie met vakantie is.... We zullen zien. Jacqueline
Oh Jacqueline wat een schrik.. Je leest inderdaad verschillende verhalen over bloedverlies, mijn ervaring ermee is nogal negatief helaas.. Dus ik kan je niet geruststellen. Wat naar dat je tot woendag moet wachten tot je een echo krijgt, zou je niet eerder terecht kunnen? Dan weet je des te eerder hoe het ervoor staat. Balen dat je familie op vakantie is ook.. Ik wens je veel sterkte, hopelijk krijg je snel duidelijkheid en is het allemaal goed! Ik duim voor je..
Ik zou ook gewoon naar een vk bellen en vragen voor een echo, meestal plannen ze je dan wel eerder in of kan het meteen. Want je bent al ver genoeg om iets te kunnen zien en het hartje te horen. xxx Joyce succes
ik heb meer dan een week bloed verloren. van bruin tot helderrood. ook met stolsels. tot nu toe zit mijn beebje nog steeds in mijn buik. dus er is hoop... als ik jou was zou ik gewoon vragen of je niet eerder terecht kan voor je echo,heb ik ook gedaan en ze waren heel begripvol. succes!
Ik heb 3,5 week achtereen veel bloed verloren... meer nog dan een menstruatie. En vandaag precies 12 weken zwanger. Probeer de moed erin te houden; het kan echt nog wel goed zijn!
Ik verlies ook al 1,5 week bloed. Rood, bruin, stolsels. En ik heb er ook steeds buikpijn bij. Heb vandaag toch weer een goede echo gehad. Dus het kan wel! Veel sterkte gewenst, want ik weet hoe zenuwslopend dit kan zijn!
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap zo'n 3 weken bruin bloed gehad, maar alleen op het toiletpapiertje na 't plassen. En een gezonde zoon, dus tja...
ik heb bij deze zs ook vaak bloed verloren en ben nu 34 weken dus het hoeft niet altijd fout te zitten. maar ik begrijp je gevoel wel suc6
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie lieve woorden, maar hier is het helaas echt mis. Gisteravond meer bloed gaan verliezen dus vandaag nog de VK gebeld. Kon gelijk door naar het ziekenhuis voor een echo. Helaas, het was allemaal al een tijdje mis. Tegen de avond is het geheel (groot stolsel ongeveer een pingpongbal) afgekomen. De gedachte dat er ibn aanleg iets niet goed is geweest steunt me erg. Net als al jullie verhalen (en mijn koters). Allemaal succes met jullie verdere zwangerschap en hopelijk komt voor ons ook weer snel dat jippie moment. Groetjes Jacqueline