Wanneer ging jij weer aan het werk na kaakoperatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chiggy, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb vandaag een datum gekregen voor mijn kaakoperatie (mijn onderkaak wordt naar voren geplaatst)
    Ik ga morgen eea bespreken op mijn werk en ben benieuwd na hoe lang jullie weer aan het werk gingen? Meteen volledig of gedeeltelijk?
    Mijn kaakchirurg geeft aan dat het merendeel na 2 wkn wel weer aan het werk is.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
    Ik heb overigens een kantoorbaan, dat scheelt ook natuurlijk.

2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Voor mij klinkt binnen twee weken wel heel erg snel. Maar dat komt misschien omdat ik zelf echt een week beroerd ben geweest van mijn met grof getrokken verstandskiezen.

Wellicht dat die operatie daarmee niet te vergelijken is of dat het herstel sneller gaat. Maar ik zou toch zeker die 2 weken aanhouden. Wat is de reden eigenlijk dat je kaak naar voor moet, als ik het vragen mag? :)

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ligt er maar net aan hoe je normaal geneest.
    Hier ook ooit eens geopereerd in/ aan mijn kaak. (behoorlijk ingewikkeld verhaal) Verwacht was dat het binnen een half jaar klaar zou zijn. Heeft uiteindelijk 11 maanden geduurd voordat het hele traject klaar was.
    De verwachting was eigenlijk dat ze 6 weken na de operatie verder konden gaan met de rest. Dat duurde uiteindelijk tot bijna 6 maande na de operatie. (maar ik had toen wel een frontoffice functie waarbij ik klanten te woord moest staan)
    Zou het aangeven bij je werk en gewoon wekelijks aankijken.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    De operatie is nu in januari gepland, dit is de drukste periode in mijn vakgebied. Ik twijfel dus nog om de datum van de operatie te verzetten.
    Ik ben echt op zoek naar mensen die een gelijkwaardige operatie gehad hebben, dus verplaatsen van boven en/of onderkaak, en dan nog blijft het een beetje koffiedik kijken natuurlijk, daar ben ik me bewust van ;)

5. Catheny

Catheny Actief lid

1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    Na 6 weken.
    Ze gaven dat toen ook op minimaal 6 weken.

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik zou toch echt van 4a6 weken uitgaan, een operatie aan je mond is toch wel het meest vervelende wat je kan hebben!

Ik zou hem alleen niet in de zomer plannen, dan heb je meer kans op broeien in je mond door de warmte en ontstekingen.....

Mijn tweede operaties was in de zomer 30/34 graden! Wat een drama was dat!

Deel Deze Pagina